دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396

office qiet header

معرفی مدیر اداری

asghari

زهرا اصغری نیکان

مدیرامور اداری و پشتیبانی

تلفن تماس:47344001- داخلی130

پست الکترونیکی:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

شرح وظایف مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه :

  •  - اجراي سياست‌ها و خط‌مشي‌هاي دانشگاه در زمينه‌هاي مربوط به امور اداري، استخدامی، خدمات عمومی و عملیات پشتيباني بر عهده این مدیریت است .
  • - کنترل و نظارت بر كار واحدهای تابعه (شامل دبیرخانه، خدمات ، نقلیه،فضای سبز ، سرای اساتید، دفترنمایندگی دانشگاه در تهران، تدارکات، و واحد کارشناسی مدیریت) و برنامه ریزی و ايجاد هماهنگي بين فعاليت هاي آنها
  • -  تهيه و تنظيم آئين‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌هاي لازم اداري جهت ارائه به مقامات ذيربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به كليه واحدها پس از تأييد.
  • -  مراقبت در اجراي مقررات انضباطي و رسيدگي به تخلفات كاركنان و ارجاع مراتب به هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات اداري.
  • -  مطالعه و بررسي رسته‌هاي شغلي مشاغل دانشگاهي و ارائه نظرات و پيشنهادهاي اصلاحي به مراجع ذيربط با همكاري مديريت طرح و برنامه.
  • -  ايجاد و نگهداري بانك اطلاعاتي پرسنلي و سوابق خدمتي و اداري كليه پرسنل دانشگاه.
  • -  برنامه‌ريزي در جهت تأمين نيروي انساني مورد نياز دانشگاه و ارائه طرح‌ها و پيشنهادهاي لازم و همچنين انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هيأت علمي و غير هيأت علمي.
  • -  پيش‌بيني ترفيع و تغيير گروه سالانه كاركنان با كمك واحدهاي مربوط.
  • -  همكاري با واحد حراست در رمينه حفاظت از ساختمانها، اموال و تأسيسات.
  • -  شركت در جلسات تهيه و تنظيم بودجه پرسنلي كاركنان.
  • - نظارت در انجام كليه امور خدماتي دانشگاه و ارائه آن به واحدهاي مختلف.
  • - برنامه ريزي و ايجاد تسهيلات در حمل و نقل سرويس هاي اداری، کارکنانو اعضا هیات علمی دانشگاه
  • -  تهيه طرحهاي مربوط به رفاه عمومي كاركنان و نظارت بر حسن اجراي طرحهاي مزبور.
  • - اجراي قوانين و آيين نامه‌هاي اداري و استخدامي و مصوبات هيأت امناي دانشگاه‌هاي شمال شرق كشور
  • - نظارت بر اجراي صحيح مقررات استخدامي و ارائه راهنمايي‌هاي لازم.
  • - صدور احكام كارگزيني از قبيل حقوق و مزايا، ترفيع، ارتقاء ، انتصاب، انفصال، اخراج و غيره
  • - برگزاري دوره‌هاي آموزش ضمن خدمت كاركنان غير هيأت علمي
  • - انجام امور بازنشستگي اعضاي هيأت علمي و كاركنان غير هيأت علمي در موعد مقرر
  • -  همكاري در امر تهيه و تنظيم و اصلاح مجموعه شرح وظايف، نمودار و پستهاي سازماني دانشگاه.
  • -  نظارت بر امور حضور و غياب، ورود و خروج  کارکنان، اضافه‌كاري و انتصاب كاركنان(هيأت علمي و غير هيأت علمي.)
  • -  مشاركت در جلسات و كميسيونهاي مختلف و اظهارنظر و ارائه پيشنهادات لازم.
  • - نگهداري فضاي سبز دانشگاه .
  • - نظارت بر عملکرد دفتر نمایندگی دانشگاه در تهران
  • - انجام امور مربوط به مناقصات، مزایدات و قراردادهای مربوط به حوزه اداری و پشتیبانی دانشگاه
  • - عضویت در شوراها، کمیته ها و کارگروههای مختلف دانشگاه اعم از اداری ، فنی ، برنامه ای و ساختاری و ...
  • - مشارکت در تصمیم گیری های مدیریتی و عمومی
  • - کنترل و مدیریت تدارکات و  خریدهای دانشگاه و انجام هماهنگي در امور خريد و تنظيم اسناد كالاهاي خريداري شده و ارسال آن به امور مالي دانشگاه جهت رسيدگي .
  • - تنظيم گزارش هاي ماهيانه و ساليانه جهت ارائه به مقام بالاتر
  • - اجراي ساليانه دستورالعمل يادواره شهيد رجايي در راستاي انتخاب كارمند نمونه
  • - همكاري در برگزاري و اجراي مصوبات كميته‌هاي استخدام و هيأت مميزه دانشگاه به منظور استخدام، نقل و انتقال و ارتقاي مرتبه اعضاي هيأت علمي
  • - اجرای مصوبات کمیسیون موضوع ماده 45 آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها طبق برنامه تعیین شده و مقررات اداره امور وسایل نقلیه
  • - نظارت بر امر ارزشيابي واحدهاي تابعه.
  • - انجام ساير امور محوله از سوي مقام مافوق

كارپردازي

دبیرخانه

كارگزيني و رفاه منابع انساني

کارشناسی امور اداری و پشتیبانی

 

خبرنامه :

با پیوستن به خبرنامه اطمینان حاصل نمایید که خبر های جدید دانشگاه را از دست نمی دهید.

راه های تماس با ما :

     آدرس : خراسان رضوی - قوچان - کیلومتر ۵ جاده قوچان مشهد

    کد پستی : 67335-94771

     تلفن :  47344001-051

    فکس :  47343001-051

    ایمیل : info@qiet.ac.ir