مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب یک ون شبهه

۰۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۰ کد : ۱۴۵۳ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۶۴۵
مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب یک ون شبهه

مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب: یک ون شبهه

ناشر: اندیشکده راهبردی سعدا

نویسنده: سیدمحمد حسین راجی

موضوع : پاسخ به شبهات درباره نظام اسلامی جهوری اسلامی اختیارات رهبری رفراندوم شخصیت زن حجاب اجباری و ازادی و ....

برای تهیه کتب میتوانید به کتاب فروشی های استان مراجعه نمایید و یا جهت تهیه نسخه الکترونیکی کتاب می توانید به سایت www.mafarinesh.ir و یا کانال ایتا به ایدی : @ketabeston مراجعه کرده نسخه را دانلود کنید.

نحوه شرکت در مسابقه آثار تولیدی خود را از کتاب یک ون شبهه که شامل: پادکست، معرفی کتاب یا برشی از کتاب را برای ما به ادرس www.mafarinesh.ir ارسال نمایید.

پادکست: تولید محتوای صوتی از کتاب یک ون شبهه معرفی کتاب: تولید معرفی جذاب از کتاب یک ون شبهه در قالب ویدیو کلیپ برشی از کتاب: از خود یا دیگران فیلم بگیرید در حالی که بخشی از کتاب را می خوانند.

مهلت شرکت در مسابقه: علاقمندان جهت شرکت در مسابقه تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری مهلت دارند تا با تهیه نسخه الکترونیکی کتاب آنرا مطالعه و در مسابقه شرکت نمایند.

اعلام برنده ها ۳۰ بهمن ماه از طریق سایت مرکز آفرینش های بسیج به ادرس : www.mafarinesh.ir و یا در کانال ایتا به ایدی : @ketabeston به اطلاع خواهد رسید. جوایز : 200 جایزه 1 میلیون ریالی 50 جایزه 2 میلیون ریالی 10 جایزه 5 میلیون ریالی 3 جایزه 20 میلیون ریالی 4 کمک هزینه سفر مشهد مقدس به ارزش ۱۰ میلیون ریال