اطلاعیه خدمات کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه صنعتی قوچان

۰۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵ کد : ۱۴۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۸۵۳
به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خدمات حضوری کتابخانه به صورت محدود، قفسه بسته، و قرنطینه‌کردن کتاب‌های بازگشتی برای تمامی اعضا از ۱ مهر تا اطلاع ثانوی به شرح زیر ارائه می‌شود:
اطلاعیه خدمات کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه صنعتی قوچان

به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خدمات حضوری کتابخانه به صورت محدود، قفسه بسته، و قرنطینه‌کردن کتاب‌های بازگشتی برای تمامی اعضا از ۱ مهر تا اطلاع ثانوی به شرح زیر ارائه می‌شود:

  • زمان مراجعه حضوری به کتابخانه (به منظور امانت، بازگشت، و تسویه‌حساب کتاب‌های دانشجو) روزهای (شنبه تا چهارشنبه) ساعت ۸ تا ۱۴ می‌باشد.
  • رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک توسط مراجعین اکیدا الزامی است.
  • حداکثر تعداد امانت کتاب توسط دانشجویان کارشناسی 8 جلد، ارشد 8 جلد خواهد بود.
  • دانشجویانی که بدون هماهنگی و گرفتن وقت قبلی مراجعه می کنند در آخرین اولویت برای خدمت رسانی قرار
    می گیرند.
  • به منظور حفظ پروتکل‌های بهداشتی استفاده از سیستم‌های جستجو و رایانه‌ها امکان‌پذیر نیست و قفسه کتاب‌ها نیز بسته است. بنابراین پیش از مراجعه برای امانت گرفتن کتاب، با جستجو در پایگاه اینترنتی دانشگاه بخش کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی از موجود بودن کتاب خود اطمینان حاصل کنید و شماره راهنمای کتاب درخواستی خود را در برگه ای جداگانه یادداشت نمایید. دانشجویان محترم حتما حداقل ۲۴ ساعت پیش از حضور در کتابخانه با تلفن بخش امانت به شماره 05147017279 هماهنگی نمایند. برای حفظ سلامت دانشجویان و کارکنان کتابخانه، خدمات کتابخانه روزانه به پنجاه نفر از دانشجویان ارایه خواهد شد. به همین دلیل حتما قبل از حضور در کتابخانه ساعت و روز مراجعه تان را تلفنی با بخش امانت هماهنگ نمایید. دانشجویان محترم حتما در هنگام حضور در کتابخانه با کارت دانشجویی مراجعه نمایند.  نحوه جستجو منابع کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه
  • با توجه به اینکه تمامی جریمه دیرکرد کتاب‌ها از تاریخ چهار اسفند ۱۳۹۸ تا ۱  مهر ۱۳۹۹ در هنگام تسویه حساب حذف می شود، تمدید و جریمه دیرکرد کتاب‌های دریافتی از تاریخ ارائه این اطلاعیه (۱ مهر ۹۹) برعهده عضو می‌باشد. کتاب های در امانت کاربرانی که بعد از این تاریخ به کتابخانه مراجعه نکرده اند، شامل جریمه تاخیر نمی شود و تمامی کتب در امانتشان تا تاریخ ۳۱/۱۰/۱۳۹۹ تمدید خواهد شد.
  • برای امور مربوط به بخش امانت با شماره ۰۵۱۴۷۰۱۷۲۸۰ تماس بگیرید.
  • دانشجویان مقطع کارشناسی جهت انجام امور مربوط به تسویه حساب به صورت غیر حضوری فایل word و pdf خود را به همراه چکیده و کلیدواژه به آدرس s.zarei@qiet.ac.ir  ارسال نمایند. حتما در قسمت موضوع یام نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی خود را بنویسند.
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت تحویل نسخه چاپی پایان‌نامه به منظور تسویه حساب و فارغ‌التحصیلی در روزهای (شنبه تا چهارشنبه) از ساعت ۸ تا ۱۴ مراجعه کنند. لازم به ذکر است قبل از مراجعه حضوری و یا پست پایان نامه چاپی به همراه فایل ورد و پی دی اف، دانشجو حتما پروپوزال و پایان نامه خود را در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات به آدرسirandoc.ac.ir  ثبت نماید و بعد از پذیرش ایرانداک با استاد راهنمای مربوطه تماس گرفته و بعد از تایید نهایی استاد راهنما در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات، برای تسویه حساب امور کتابخانه اقدام نمایند. شرایط نسخه چاپی پایان نامه کارشناسی ارشد
  • برای امور مربوط به بخش پایان‌نامه با شماره ۰۵۱۴۷۰۱۷۲۷۹ تماس بگیرید.
  • بخش مرجع و اطلاع رسانی هم همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ پاسخگوی کلیه سوالات کاربران از طریق ایمیلs.zarei@qiet.ac.ir   می باشد.
  • همچنین کاربران گرامی می توانند جهت عضویت در پایگاه های اطلاعاتی فارسی مگ ایرانmagiran.com  و سیویلیکا civilica.com و پایگاه اطلاعاتی لاتینmegapaper.ir  درخواست خود را به آدرس s.zarei@qiet.ac.ir  ارسال نمایند. آن دسته از اعضای محترم هیئت علمی و دانشجویانی که ایمیل سازمانی با دامنه دانشگاه را دارند، می توانند در صفحه اول مگیران ثبت نام اولیه داشته باشند و بعد از آن به صورت آنلاین به پایگاه مگیران دسترسی داشته باشند.
  • لازم به ذکر است که سالن‌های مطالعه کتابخانه و سالن مطالعه پایان‌نامه تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد.
  • سوالات خود را از طریق تماس با شماره های ۰۵۱۴۷۰۱۷۲۷۹ و ۰۵۱۴۷۰۱۷۲۸۰ مطرح فرمایید.

درخواست آفلاین مقاله فارسی و پایان‌نامه از کتابخانه مرکزی ایمیل به آدرس s.zarei@qiet.ac.ir

  • حال که در شرایط پیش آمده فعلی امکان مراجعه حضوری به کتابخانه نیست، این ایمیل با هدف تهیه برخی از منابع برای اعضای دانشگاه صنعتی قوچان ایجاد شده است. لطفا در ارسال اطلاعات منابع خود دقت کنید.
  • بسیاری از پایان‌نامه‌های دانشگاهی  از طریق سایت گنج ایرانداک (https://ganj.irandoc.ac.ir) قابل دانلود است بنابراین تنها در صورتی که متن کامل فایل در ایرانداک نبود، اطلاعات پایان‌نامه ارسال شود.
  • فقط تهیه متن کامل پایان‌نامه‌های برخی از دانشگاه ها که فایل تمام متن را برای کتابخانه ارسال می کنند امکان دارد.
  • از دفاع پایان‌نامه‌های ارشد ۱۸ ماه و دکتری ۳۰ ماه باید سپری شده باشد تا متن کامل آن بارگیری شود.
  • لطفا برای دریافت مقالات سیویلیکا پیوند ثابت مقالات درج شود.

کلید واژه ها: اطلاعیه کتابخانه