پیام ریاست دانشگاه صنعتی قوچان به مناسبت گرامیداشت روز استاد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۸ کد : ۲۰۴۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۵۹
پیام ریاست دانشگاه صنعتی قوچان به مناسبت گرامیداشت روز استاد

به نام خداوند بخشنده مهربان

"وَقُل رَّبِّ زِدْنِی عِلْمًا" (طه، ۱۱۴)

با سلام و عرض ادب، 

در آستانه ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، این روز بزرگ را به جامعه فرهیخته معلمان و استادان گرامی کشور عزیزمان ایران و بالاخص اعضای محترم هیئت علمی و مدرسین مدعو دانشگاه صنعتی قوچان تبریک عرض می نمایم. 

این روز، یادآور اهمیت و جایگاه والای تعلیم و تربیت در اسلام و آموزه‌های دینی و قرآنی است که استاد شهید مطهری با زندگی پربار خود به آن جان بخشیدند. بیایید در این روز قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه معلمان و استادانی باشیم که همچون استاد مطهری، در راه ارتقاء سطح دانش و فرهنگ جامعه خود، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند. 

در پایان ضمن تبریک مجدد این روز به اساتید فرهیخته دانشگاه صنعتی قوچان، استدعای موکد دارم نسبت به بدیعه پردازی ونوآوری برای گسترش خدمات وتولید انبوه فرآورده های علمی وپژوهشی درسالی که مزین به سال "جهش تولید با مشارکت مردم" شده است، با بهرمندی از تمام ظرفیت های داخلی، با صبر و عشق به امر آموزش و هدایت دانشجویان پرداخته و در راه توسعه علمی و رساندن کشور به قله های رفیع پیشرفت و جهش تولید در همه عرصه ها، اهتمام بیش از پیش مبذول فرمائید. از خداوند متعال توفیق روز افزون شما عزیزان را که مایه امید ملت و راهشگا و راهنمای کشور در تمامی امور هستید، مسئلت دارم .

با احترام،

مجید مهدویان

ریاست دانشگاه صنعتی قوچان