بیانیه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی قوچان در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی

۰۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۸ کد : ۲۲۱۱ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۰
بیانیه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی قوچان در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، مسئول نهاد رهبری دانشگاه با نهایت تأسف و تأثر، بمباران وحشیانه منطقه ضاحیه در جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی را که منجر به شهادت جمع کثیری از شهروندان بی‌گناه لبنانی شده را محکوم نموده و مراتب همبستگی و همدردی خود را با عزیزان لبنانی در مصیبت ها و رنج های بزرگ آنان ابراز داشته و از خداوند متعال خواستار رهایی آن ها از شر اشرار و دسیسه های ستمکاران شده و طلب مغفرت ورضوان الهی برای شهدای این حادثه وشفای عاجل برای مجروحین را دارند. 

رژیم صهیونیستی بار دیگر با حمله به محله‌های مسکونی پرجمعیت و ارائه توجیهات دروغین در تلاش برای سرپوش نهادن بر جنایت وحشیانه خود، مرتکب قتل‌عامی خونین شد و با این جنایت پلید، ثابت شد که این رژیم خوانخوار به هیچکدام از بدیهی ترین اصول و حقوق بین المللی پایبند نیست . 

بدون شک این اقدامات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی بیانگر پذیرش شکست میدانی از گروه‌های جهادی مقاومت به ویژه حماس ،حزب الله لبنان، انصارالله یمن و سایر بلاد اسلامی است. 

وی با توصیف وظایف مسلمانان جهان در برابر فجایع غزه و لبنان در برابر جنایات وحشیانه صهیونیسم بیان کرد: همگی فریاد بلند کنند و بخواهند که جلوی این رژیم خونخوار گرفته و به جنایاتش پایان داده شود.

با احترام،

عقیل فرزانه

مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی قوچان