انتشار مقالات داغ و پر استناد اساتید دانشگاه صنعتی قوچان

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۸ کد : ۱۰۵۸ اخبار دانشگاه اخبار پژوهشی و فناوری
تعداد بازدید:۵۴۱
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، طبق آخرین داده های پایگاه استنادی Web of Science تعداد مقالات داغ و پراستناد دانشگاه صنعتی قوچان برای اولین بار به ۳۹ عدد رسید که در بین آن ها ۷ مقاله با عنوان داغ و ۳۸ مورد با عنوان پراستناد برگزیده شده که بالاترین مقدار در مقایسه با سال های گذشته است. همچنین تمامی این مقالات در برترین مجلات در موضوع مربوط به خود چاپ شده و دارای سطح کیفی بسیار بالایی هستند.
انتشار مقالات داغ و پر استناد اساتید دانشگاه صنعتی قوچان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، طبق آخرین داده های پایگاه استنادی Web of Science تعداد مقالات داغ و پراستناد دانشگاه صنعتی قوچان برای اولین بار به 39 عدد رسید که در بین آن ها 7 مقاله با عنوان داغ و 38 مورد با عنوان پراستناد برگزیده شده که بالاترین مقدار در مقایسه با سال های گذشته است. همچنین تمامی این مقالات در برترین مجلات در موضوع مربوط به خود چاپ شده و دارای سطح کیفی بسیار بالایی هستند.

لازم به ذکر است عنوان مقالات پر استناد به مقاله ای اطلاق می شود که از نظر ارجاعات در بین یک درصد مقالات برتر دنیا در موضوع مربوطه در سال قرار می گیرد و عنوان مقاله داغ به مقاله ای اطلاق می شود که در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار، تعداد قابل توجهی ارجاع را کسب می نماید.

کسب این موفقیت قابل توجه را به این پژوهشگران پر تلاش و خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی قوچان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان توفیق روز افزون مسئلت داریم.