با حکمی از سوی جناب آقای دکتر مجید مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان؛

دکتر علی فرزانه به عنوان سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه صنعتی قوچان منصوب شد

۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۵ کد : ۱۱۲۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۳۶
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، طی حکمی از سوی جناب آقای دکتر مجید مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای دکتر علی فرزانه، عضو محترم هیات علمی گروه انرژی به عنوان ” سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه” دانشگاه صنعتی قوچان منصوب شد.
دکتر علی فرزانه به عنوان سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه صنعتی قوچان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، طی حکمی از سوی جناب آقای دکتر  مجید مهدویانریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای دکتر علی فرزانه، عضو محترم هیات علمی گروه انرژی به عنوان ” سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه” دانشگاه صنعتی قوچان منصوب شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای علی فرزانه

عضو محترم هیات علمی گروه انرژی

سلام علیکم؛
 احتراماٌ نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این حکم و با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی از تاریخ 1401/05/23 به مدت دو سال به عنوان “سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه” در دانشگاه صنعتی قوچان منصوب می شوید.
امید است با پشتکار، دلسوزی و استعانت از درگاه خداوند متعال و با بهره‌گیری از ظرفیتهای موجود در دانشگاه در راستای تحقق اهداف عالی دانشگاه موفق باشید.

همچنین جناب آقای دکتر مهدویان طی نامه ای جداگانه از زحمات جناب آقای دکتر آرمان نجاتی که پیش از این، مسئولیت ”گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه”دانشگاه صنعتی قوچان را عهده دار بودند تقدیر و تشکر نمودند.

کلید واژه ها: گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه صنعتی قوچان دانشگاه قوچان گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه صنعتی قوچان دکتر علی فرزانه