مراسم گرامیداشت روز کارمند ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

۰۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۰:۰۴ کد : ۱۱۶۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۲۶
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، مراسم روز کارمند با حضور جناب آقای دکتر مجید مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان، اعضای محترم هیات رئیسه، اساتید فرهیخته، مدیران محترم و کارکنان پرتلاش این دانشگاه برگزار شد.
مراسم گرامیداشت روز کارمند ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، مراسم روز کارمند با حضور جناب آقای دکتر مجید مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان، اعضای محترم هیات رئیسه، اساتید فرهیخته، مدیران محترم و کارکنان پرتلاش این دانشگاه برگزار شد.

مهمانان ویژه این مراسم نیز جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نسب رئیس شورای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خراسان رضوی، جناب آقای ولیدخت ریاست محترم دادگستری شهرستان قوچان، جناب آقای سرهنگ زرقانی فرمانده محترم سپاه ناحیه قوچان و همچنین اعضای محترم شورای اسلامی شهر جناب آقای شریعت نژاد نایب رئیس شورای اسلامی شهرق وچان و جناب آقای معتمدی و خانم موسوی نژاد و خانم دکتر شوشتری از اعضای محترم شورای اسلامی شهر قوچان بودند.

در ابتدای این مراسم جناب آقای دکتر مجید مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان ضمن خیر مقدم به مهمانان و حاضران جلسه و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند گفت: در مجموعه دانشگاه صنعتی قوچان با تلاش های همکاران محترم شاهد اتفاقات مثبتی بوده ایم و امیدواریم به همین شکل ادامه داشته باشد.

ایشان در ادامه خاطرنشان کردند: در آستانه یک سالگی دولت سیزدهم می باشیم و امیدواریم که با تلاش های مستمر دوستان، ما بتوانیم هر روز شاهد قدم های بزرگی برای دانشگاه صنعتی قوچان برداشته و شاهد پیشرفت بیشتر باشیم.
جناب آقای دکتر مجید مهدویان در ادامه خاطرنشان کرد: این مراسم به جهت تقدیر از کارکنان پرتلاش دانشگاه و گرامیداشت هفته دولت برگزار می گردد و  بنده به نوبه خودم از تلاش تک تک همکاران در مجموعه دانشگاه صنعتی قوچان در یکسال گذشته تشکر میکنم.

ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان ادامه داد: دانشگاه صنعتی قوچان امروز توانسته است به عنوان دانشگاه صنعتی شمال شرق کشور در کنار دانشگاه فردوسی مشهد جایگاه ویژه ای را داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم امروز به عنوان عضوی از دانشگاه صنعتی قوچان با تلاش هایی که دوستان انجام دادند و در این نقطه هستیم که توانسته ایم امروز با تلاش های شما در کمتر از چند ماه پروژه سلف سرویس دانشگاه صنعتی قوچان را از 30 تا 40 درصد به 75 درصد برسانیم و همچنین توانستیم خوابگاه متاهلی را کلنگ زنی نماییم.

وی ادامه داد: به امید خدا به زودی شاهد ایجاد ساختمان مرکز رشد و ایجاد مجموعه کارگاهی دانشگاه خواهیم بود که به عنوان اولین ساختمان پژوهشی در دانشگاه احداث خواهد شد و همچنین امیدواریم در آینده ای نزدیک نیز موارد مربوط به پردیس دانشگاه که با همت دوستان در حال پیگیری می باشد و با کمک فرماندار محترم شهرستان قوچان و همچنین شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی قوچان عتیق به نتیجه برسد و بتوانیم این مورد را نیز به زودی به مجموعه دانشگاه اضافه نماییم.

جناب آقای دکتر مهدویان در ادامه بیان داشت: قطعا زحمات دوستان  می باشد که در جایگاه ویژه ای قرار داریم و دانشگاه صنعتی قوچان را به سبب وجود شرکت های دانش بنیان، موقعیت پژوهشی ممتاز، به سبب داشتن دانشمندان یک درصد و دارای موقعیت جهانی می شناسند و امیدواریم با همین همدلی بتوانیم گام های روبه جلو را برداشته و شرایط بهتری را رقم بزنیم.

در ادامه این جلسه نیز جناب آقای مهدوی نسب رئیس شورای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خراسان رضوی، ضمن عرض ادب به حاضران جلسه سخنانی را در خصوص جایگاه کارمند ارائه داد و شرایط برخورد کارمند با ارباب رجوع و اینکه چگونه می تواند باعث رشد و ترقی خود در این دنیا و آخرت شود ارائه نمودند.

در انتهای جلسه جناب آقای دکتر بیکی معاونت محترم اداری و مالی دانشگاه نیز ضمن اینکه اکثر کارکنان دانشگاه از نظر هیات رئیسه نمونه می باشند در خصوص چگونگی روند انتخاب کارمندان نمونه دانشگاه را توضیح داده و از کارمندان نمونه دانشگاه صنعتی قوچان در سال 1401 تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است کارمندان نمونه سال 1401 در دانشگاه صنعتی قوچان جناب آقای نصرالله قامتی مدیر محترم حراست دانشگاه، جناب آقای جلال منصوری مدیر محترم اداری، جناب آقای سید مجتبی حسینی کارشناس محترم دانشکده و همچنین جناب آقای سید امیر خلیق کارشناس محترم فرهنگی بودند.

 

 

 

 

کلید واژه ها: روز کارمند روز کارمند 1401 دانشگاه صنعتی قوچان