جلسه ارزیابی و پذیرش فعالین صنایع خلاق و مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

۰۷ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۱ کد : ۱۲۷۱ اخبار دانشگاه اخبار پژوهشی و فناوری
تعداد بازدید:۳۸۲
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جلسه ارزیابی و پذیرش فعالین صنایع خلاق و مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار گردید.
جلسه ارزیابی و پذیرش فعالین صنایع خلاق و مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، نظر به تاسیس خانه های خلاق و نوآوری در دانشگاه صنعتی قوچان در شاخه های بازی سازی، صنایع دستی و گردشگری و آغاز فرآیند پذیرش، استقرار استارتاپها و توسعه کسب و کار، دومین جلسه دفاع و پذیرش متقاضیان در محل فضای کار اشتراکی مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه برگزار گردید.

خانه های خلاق به عنوان مبادی شناسایی و معرفی شرکت های خلاق فعالیت می نمایند و خانه های خلاق و نوآوری منتخب می توانند شرکت های خود را که دارای شرایط لازم برای پذیرش به عنوان شرکت خلاق هستند را برای استفاده از مزایا و حمایت های برنامه خلاق به دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکتهای خلاق زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی نمایند.

گفتنی است، در دانشگاه صنعتی قوچان تاکنون 9 تیم خلاق و نوآور در دو جلسه گذشته مورد ارزیابی داخلی اولیه قرارگرفته اند و فرآیند پذیرش و استقرار آنها در دانشگاه آغاز شده است.

با توجه به استقبال بی نظیر هنرمندان، دانشجویان و کسب و کارهای سطح شهرستان همچنان جلسات ارزیابی و پذیرش به صورت یک هفته درمیان برگزار می شود.

لازم به ذکر است ماهیت فعالیت مرکز نوآوری دانشگاه از مرکز صنایع خلاق جدا بوده و مرکز نوآوری از صاحبان ایده هایی که فناورانه و مبتنی بر نواوری می باشد نیز دعوت به همکاری و پذیرش می نماید و جهت ایجاد طوفان های فکری در اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه، این جلسات توامان و متوالی سه شنبه ها ساعت 12 الی 14:30 برگزار می شود.

علاقمندان و فعالین صنایع خلاق و نوآور می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست به دبیرخانه صنایع خلاق و مرکز نوآوری مستقر در واحد پژوهش و فناوری مراجعه نموده و یا با شماره 05147017270 خانم استادزاده تماس داشته باشند.