به میزبانی دانشگاه صنعتی قوچان؛

جلسه شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه های غیر دولتی شهرستان قوچان برگزار شد

۰۹ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۱ کد : ۱۳۴۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۳۹
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جلسه شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه های غیر دولتی شهرستان قوچان با حضور معاونین محترم دانشجویی دانشگاه های شهرستان قوچان برگزار شد.
جلسه شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه های  غیر دولتی شهرستان قوچان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جلسه شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه های غیر دولتی شهرستان قوچان با حضور معاونین محترم دانشجویی دانشگاه های شهرستان قوچان برگزار شد.

در این جلسه جناب آقای دکتر مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان نیز که در این جلسه حضور داشتند، ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر ابراز امیدواری کردند تا شرایط خوابگاه های شهرستان با درایت معاونین محترم دانشگاه ها و مسئولین گرامی بهتر از قبل شود.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که دانشجویان حق دارند از محل مناسبی برای استراحت خود استفاده کنند، افزود: دانشجو در زمان تحصیل نباید دغدغه دیگری داشته باشد و ما نیز در دانشگاه صنعتی قوچان سعی کرده ایم این مهم را در دستور کار خود قرار دهیم که امیدواریم این اتفاق برای تمامی دانشگاه ها و دانشجویان شهرستان قوچان محقق شود.

در ادامه این جلسه، معاونین محترم دانشگاه ها در خصوص فعالیت های خوابگاه های شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه جناب آقای دکتر مجید مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای دکتر خانی دهنوی معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، جناب آقای فربد مدیر محترم دانشجویی، جناب آقای قامتی مدیر محترم حراست دانشگاه و جناب آقای سه یک کار کارشناس محترم حوزه دانشجویی این دانشگاه و همچنین معاونین محترم دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سطح شهرستان قوچان به عنوان مهمان حضور داشتند.

گفتنی است در ادامه، دانشگاه صنعتی قوچان به عنوان ناظر سراهای غیردولتی دانشگاه های شهرستان قوچان انتخاب گردید.