طی حکمی از سوی جناب آقای دکتر مجید مهدویان، ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان؛

جناب آقای دکتر مسعود پور به سمت "مدیرگروه مهندسی مکانیک و صنایع" دانشگاه صنعتی قوچان منصوب شد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۱ کد : ۱۵۸۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۰۰
طی حکمی از سوی جناب آقای دکتر مجید مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای دکتر مسعود پور عضو محترم هیات علمی گروه مهندسی مکانیک این دانشگاه به عنوان “مدیرگروه مهندسی مکانیک و صنایع” دانشگاه منصوب شد.
جناب آقای دکتر مسعود پور به سمت "مدیرگروه مهندسی مکانیک و صنایع" دانشگاه صنعتی قوچان منصوب شد

 طی حکمی از سوی جناب آقای دکتر مجید مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای دکتر مسعود پور  عضو محترم هیات علمی گروه مهندسی مکانیک این دانشگاه به عنوان “مدیرگروه مهندسی مکانیک و صنایع” دانشگاه منصوب شد.

در این حکم آمده است:

سلام علیکم؛
 احتراماٌ نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی ، به موجب این حکم و با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی از تاریخ 1402/02/10به عنوان “مدیرگروه مهندسی مکانیک و صنایع” در دانشگاه صنعتی قوچان منصوب می شوید.
امید است با پشتکار، دلسوزی و استعانت از درگاه خداوند متعال و با بهره‌گیری از ظرفیتهای موجود در دانشگاه و عمل مطابق و ظایف و اختیارت مدیر گروه، مندرج در بند ج ماده 8 آئین نامۀ جامع مدیریت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب جلسه 684 مورخ 89/12/10 شورای عالی انقلاب فرهنگی، در راستای تحقق اهداف عالی دانشگاه موفق باشید.

همچنین جناب آقای دکتر مهدویان در پیامی جداگانه از زحمات جناب آقای دکتر سید محمد علی امین یزدی “مدیرگروه سابق مهندسی مکانیک و صنایع” این دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.