خدمات پشتیبانی سامانه های آموزش الکترونیکی در دانشگاه صنعتی قوچان

۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۳ کد : ۱۶۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۶۹
خدمات پشتیبانی سامانه های آموزش الکترونیکی در دانشگاه صنعتی قوچان

با آغاز نیمسال تحصیلی، به دلیل ادامه همه گیری کرونا، روش آموزش الکترونیکی همچنان جایگزین آموزش حضوری می باشد.

با توجه به نیاز به افزایش کیفیت آموزش الکترونیکی، واحد آموزش الکترونیکی تشکیل شد و پشتیبانی از کاربران سامانه های آموزش الکترونیکی در دستور کار این واحد قرار گرفت.

برای پشتیبانی سامانه های آموزش الکترونیکی، دو خط تلفن ویژه اساتید و دانشجویان تخصیص یافت.

در پنج هفته ابتدای نیمسال جاری، بیش از 5000 تماس تلفنی اساتید و دانشجویان پاسخ داده شد و بیش از 90% مشکلات مطرح شده، در همان لحظه یا حداکثر چند دقیقه بعد از پایان تماس، رفع شد.

شایان ذکر است که خدمات پشتیبانی سامانه های آموزش الکترونیکی همه روزه (به جز روز های تعطیل) از ساعت 7:30 تا 19:30 ارائه می شود.

کلید واژه ها: خدمات پشتیبانی سامانه های آموزش الکترونیکی در دانشگاه صنعتی قوچان خدمات آموزش الکترونیکی