پیکر مرزبان شهید در قوچان تشییع و تدفین شد؛

‫حضور جامعه دانشگاهی صنعتی قوچان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ناصر حیدری دژ

۰۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۲:۰۵ کد : ۱۶۳۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۶
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، پیکر مرزبان شهید «ناصر حیدری دژ» از شهدای حادثه تروریستی سراوان عصر روز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ در قوچان تشییع و پس از اقامه نماز، در گلزار شهدای مرکزی این شهرستان به خاک سپرده شد.
‫حضور جامعه دانشگاهی صنعتی قوچان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ناصر حیدری دژ

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، پیکر مرزبان شهید «ناصر حیدری دژ» از شهدای حادثه تروریستی سراوان عصر روز سه شنبه 2 خرداد 1402 در قوچان تشییع و پس از اقامه نماز، در گلزار شهدای مرکزی این شهرستان به خاک سپرده شد.

جامعه دانشگاهی صنعتی قوچان نیز ضمن حضور در مراسم تشییع پیکر پاک و ملکوتی این شهید «ناصر حیدری دژ»، با آرمان های امام راحل و شهدای همیشه جاوید ایران اسلامی تجدید پیمان کردند.

در این مراسم آقای دکتر مهدویان ریاست دانشگاه صنعتی قوچان، آقای حجت الاسلام و المسلمین سید حسن سیدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، آقای دکتر بیکی معاونت اداری و مالی، آقای دکتر خانی دهنوی معاونت دانشجویی و فرهنگی، آقای دکتر امین یزدی معاونت آموزشی و پژوهشی و همچنین تعدادی از مدیران، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه حضور داشتند.

مردم شریف قوچان با تشییع باشکوه پیکر این مرزبان دهه هشتادی بار دیگر با آرمان‌های شهدا عهد و پیمان بستند و با سر دادن شعارهایی همچون «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست و …»، انزجار خود را از عملیات تروریستی اعلام کرده و خواستار برخورد با عوامل این حادثه شدند.