اطلاعیه ترم تابستان

۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۱ کد : ۱۶۷۲ اطلاعیه ها اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۲۲۴۱

    به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند شرایط درخواست مهمانی ترم تابستان و انتخاب واحد دروس کارآموزی و پروژه به شرح زیر می باشد.

۱-  ترم تابستان در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار نخواهد شد.

۲- فقط برای دانشگاههای دولتی که کلاسها و امتحانات ترم تابستان آن به حضوری برگزار می شود می توانید درخواست دهید.

3- حداکثر واحد انتخابی برای ترم تابستان6 واحد از بین دروس پایه و عمومی می باشد.

تبصره: دانشجویانی که در ترم تابستان فارغ‌التحصیل می‌شوند، مجاز به انتخاب ۸ واحد درسی بصورت مهمان می‌باشند.

4- مهلت درخواست مهمانی در سامانه گلستان از روز شنبه 3تیرماه لغایت پایان روز چهارشنبه 14 تیرماه می باشد.

-مسیر تمام الکترونیکی درخواست مهمانی ترم تابستان در سامانه گلستان بصورت زیر است:

 

 

پیشخوان خدمت - ثبت درخواست مهمانی - درخواست جدید - تکمیل فرم درخواست - اعمال تغییرات -  بازگشت - زدن تیک تایید و ارسال  -  ثبت دروس  زدن تیک تایید و ارسال   تایید کارشناس آموزش   تایید مدیر گروه -  تایید مدیرآموزش  چاپ نامه مهمانی توسط دانشجو

شرایط وزمان انتخاب واحد دروس کارآموزی و پروزه در ترم تابستان 1402

1-  دانشجویانی که متقاضی انتخاب واحد درس های کارآموزی و/یا پروژه هستند می توانند از روز شنبه3تیرماه 1402 تا روز چهارشنبه 14 تیرماه  1402 در سامانه گلستان در نیمسال تابستان 1402 (نیمسال 4013) انتخاب واحد نمایند.

2- نحوه انتخاب موضوع پروژه و استاد راهنما و زمان‌بندی آن مطابق مصوبات هر گروه آموزشی انجام می‌شود و دانشجویان در هر گروه موظف به رعایت آن هستند. در صورت عدم‌ رعایت این موارد، با درس پروژه ثبت‌شده، مطابق ضوابط گروه رفتار می‌شود.

3-  از دانشجویان دوره نوبت دوم و دانشجویانی که سنوات مجاز آنان به اتمام رسیده است بابت انتخاب واحد دروس کارآموزی و پروژه فقط شهریه متغیر برای هر واحد درسی، به میزان یک و نیم برابر شهریه متغیر نیمسال قبلی، اخذ می شود.

4- دانشجویانی که درس کارآموزی را در نیمسال تابستان انتخاب می‌کنند، باید تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 20 تیرماه ، محل کارآموزی خود را تعیین و فرایند اعلام و تأیید آن در سامانه گلستان را به انجام برسانند.

 لازم به ذکر است دانشجویانی که متقاضی مهمانی ترم تابستان هستند مجاز به انتخاب واحد دروس کارآموزی و پروژه در نیمسال تابستان نمی‌باشند و برعکس.