نشست صمیمی ریاست و اعضای هیات رئیسه با اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۲:۳۸ کد : ۱۶۷۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۲۷
نشست صمیمی ریاست و اعضای هیات رئیسه با اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، دیدار صمیمی ریاست و اعضای هیات رئیسه با اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی قوچان امروز (دوشنبه 29 خردادماه) در سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه آقای دکتر مهدویان ریاست دانشگاه صنعتی قوچان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمدتقی (ع) گزارشی از فعالیت های یکساله این دانشگاه ارائه نمود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این مدت فعالیت های خوبی صورت گفته است که امیدواریم تداوم داشته باشد و طبیعتا برای ادامه راه نیازمند مشارکت و همکاری تمامی اعضای محترم هیات علمی و کارکنان محترم می باشیم.

وی در ادامه به برگزاری ششمین گردهمایی سراسری خیرین آموزش عالی کشور که به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید اشاره و افزود: این مراسم با حضور آقای دکتر زمانیان قائم مقام وزیر علوم و آقای دکتر خطیبی معاون اداری مالی وزارت عتف و همچنین آقای محمدحسین امید مدیرعامل بنیاد حامیان علم و فناوری ایران برگزار گردید و مقرر شد تا دانشگاه ها به سمت جذب کمک های خیرین نیز بروند، در این خصوص بنیاد خیرین دانشگاه صنعتی قوچان نیز به زودی جلسه دوم خود را خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم در آینده شاهد کمک های بیشتر به این بنیاد باشیم. در حال حاضر شرایطی محیا شده است که به مانند گذشته اساتید محترم نیز در این کار خیر شریک باشند و در فعالیت های خیرخواهانه جهت کمک به دانشجویانی که نیاز به کمک دارند شرکت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که مستحضر هستید پروژه های خیرساز کمک های وزارت علوم را نیز دارند و امسال مبلغی حدود 100 میلیارد تومان بابت این موضوع در نظر گرفته شده است که اگر ما نیز بتوانیم بخشی از بودجه را جذب نماییم اتفاقات خوبی خواهد افتاد. بر همین اساس اگر فرد خاصی را مدنظر دارید که می تواند نسبت به این مهم یاریگر ما باشد اطلاع دهید تا بتوانیم از پتانسیل مثبت این افراد و خود شما عزیزان استفاده نماییم.

ریاست دانشگاه صنعتی قوچان در ادامه به پروژه های عمرانی دانشگاه نیز اشاره و افزود: خوشخبتانه پروژه سلف سرویس دانشگاه پیشرفت خوبی داشته و در حال حاضر حدود 90 درصد پیشرفت دارد که امیدواریم با جذب بودجه مراحل بعدی نیز انجام شود و به پایان برسد.

دکتر مجید مهدویان در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در دانشگاه داشتیم، بحث مربوط به فضاهای پژوهشی و مرکز رشد و فناوری بود که نقشه ساختمان مشخص شده است و بودجه ای نیز برای آن تعریف شده است که با پیشرفت کار امیدواریم بتوانیم بودجه های دیگری را نیز برای تکمیل این مهم جذب نماییم.

وی در ادامه در خصوص محوطه سازی دانشگاه نیز اشاره و افزود: امروز با حداقل بودجه هایی که وجود دارد در تلاشیم تا محوطه دانشگاه را از شرایطی که داشت و مناسب نبود به شرایط قابل قبول تبدیل نماییم. در این خصوص فعالیت هایی نظیر افزایش فضای سبز، محوطه سازی و روشنایی محوطه انجام شد که البته پروژه های دیگری نیز در برنامه می باشد.

ریاست دانشگاه صنعتی قوچان در ادامه به موضوع شعار و سرود رسمی دانشگاه نیز اشاره و افزود: یکی از برنامه های مورد تاکید وزارت علوم موضوع سرود رسمی دانشگاه می باشد که در این خصوص نیز بخشی از فعالیت های انجام شده است و هماهنگی های لازم با خواننده اثر و شاعر صورت گرفته است و قرارداد در حال نهایی شدن می باشد.

آقای دکتر مهدویان در پایان گفت: بنده و اعضای هیات رئیسه در خدمت تمامی شما عزیزان هستیم و هرگونه نظر و پیشنهاد دوستان و عزیزان را با روی باز و دید مثبت پذیرا خواهیم بود. در حال حاضر چیزی که شاهد آن هستیم این است که دوستان تلاش زیادی دارند از ابتدای ساعت کاری که فعالیت کاری خود را شروع می نمایند، سعی می کنند به بهترین شکل کارها را پیش ببرند و اگر موردی نیز مغفول می ماند نشات گرفته از بی توجهی و کم کاری نیست و تلاش این است با رضایت حداکثری کارها انجام شود و بر اساس سند چشم اندازی که موجود است حرکت کنیم تا بتوانیم در حوزه های و قسمت های مختلف پیشیرفت های خوبی داشته باشیم و به آنچه هدف ما می باشد برسیم.

در ادامه این مراسم آقای دکتر خانی دهنوی معاونت دانشجویی و فرهنگی، آقای دکتر امین یزدی معاونت آموزشی و پژوهشی و همچنین آقای دکتر بیکی معاونت اداری و مالی گزارشی از فعالیت های حوزه های مختلف مربوط به این معاونت ها ارائه نمودند.

در ادامه این جلسه نیز اعضای هیات علمی در خصوص فعالیت های دانشگاه در حوزه های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.