با حضور ریاست و اعضای هیات رئیسه؛

جلسه هم اندیشی فرهیختگان تاریخی فرهنگی قوچان برگزار گردید

پیرامون برگزاری دومین یادواره شهید عباسعلی ایراندوست
۱۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۲ کد : ۱۶۹۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۶
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جلسه هم اندیشی فرهیختگان تاریخی- فرهنگی قوچان با ریاست و معاونین دانشگاه پیرامون برگزاری دومین یادواره شهید عباسعلی ایراندوست (نخستین شهید جنگ جهانی دوم در شهریور ۱۳۲۰ در مرز باجگیران) به همّت گروه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در روز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.
جلسه هم اندیشی فرهیختگان تاریخی فرهنگی قوچان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جلسه هم اندیشی فرهیختگان تاریخی- فرهنگی قوچان با ریاست و معاونین دانشگاه پیرامون برگزاری دومین یادواره شهید عباسعلی ایراندوست (نخستین شهید جنگ جهانی دوم در شهریور 1320 در مرز باجگیران)  به همّت گروه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه  در روز شنبه 10 تیر 1402 در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در جلسه هم اندیشی فرهیخته گان تاریخی - فرهنگی قوچان که با حضور   آقایان دکتر مجید مهدویان ریاست دانشگاه- دکتر سید محمد امین یزدی معاونت آموزشی و پژوهشی - دکتر مرتضی خانی دهنوی معاونت فرهنگی - اجتماعی و آقای مهدی ساعدی ریاست  اداره حراست دانشگاه با جمعی از فعالین تاریخی- فرهنگی قوچان پیرامون برگزاری دومین یادواره شهید عباسعلی ایراندوست (نخستین شهید جنگ جهانی دوم در شهریور 1320 در مرز باجگیران) برگزار گردید.

در این نشست ضمن اعلام آمادگی دانشگاه برای برگزاری این برنامه  در سوم شهریور 1402 در شهر مرزی باجگیران، میهمانان حاضر در جلسه  آقایان دکتر حسنعلی پور - دکتر نداف - عندلیبیان- موقر و تقدیسی به ارائه نظرات پیرامون رفع موانع پیش روی برگزاری برنامه پرداختند. در پایان نشست مقرر گردید که اقدامات لازم در خصوص برگزاری جلسات عملیاتی با ادارات و ارگانهای صاحب نظر در شهرستان و استان پیرامون همکاریهای متقابل در برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر این برنامه در دستور کار قرار گیرد.