جلسه مشترک آقای دکتر مهدویان ریاست دانشگاه صنعتی قوچان با اعضای شورای اسلامی شهر قوچان برگزار شد

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۳ کد : ۱۷۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۲
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جلسه مشترک آقای دکتر مهدویان ریاست دانشگاه صنعتی قوچان با اعضای شورای اسلامی شهر قوچان در محل دفتر و سالن جلسات این شورا برگزار گردید.
جلسه مشترک آقای دکتر مهدویان ریاست دانشگاه صنعتی قوچان با اعضای شورای اسلامی شهر قوچان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جلسه مشترک آقای دکتر مهدویان ریاست دانشگاه صنعتی قوچان با اعضای شورای اسلامی شهر قوچان در محل سالن جلسات این شورا برگزار گردید.

در این جلسه آقای دکتر مهدویان ریاست دانشگاه صنعتی قوچان به همراه جمعی از همکاران این دانشگاه با اعضای شورای اسلامی شهر قوچان دیدار داشتند.

در این دیدار که یکشنبه 15 مردادماه و در محل دفتر و سالن جلسات اعضای شورای اسلامی شهر قوچان برگزار شد، مطالبی جهت هماهنگی و همکاری بین دانشگاه صنعتی قوچان و مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری قوچان مطرح و دو طرف نسبت به همکاری های بیشتر اعلام همکاری نمودند.

در این جلسه مواردی همچون تبلیغات مجموعه دانشگاه در سطح شهر نظیر بیلبوردهای تبلیغاتی و تلویزیون شهری شهرداری، استفاده از ظرفیت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه صنعتی قوچان در برگزاری کلاس های آموزشی به صورت ضمن خدمت ویژه همکاران شورا و کارکنان شهرداری و اخذ مجوز برگزاری دوره های تخصصی مورد نیاز شهرداری از وزارت عتف و ... مطرح شد.