برای اولین بار به میزبانی دانشگاه صنعتی قوچان؛

همایش بزرگ انتخاب رشته کنکور در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۵ کد : ۱۷۳۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۷
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، به همت معاونت آموزشی و پزوهشی، روابط عمومی و مرکز آموزش عالی آزاد و مجازی (کالج) دانشگاه صنعتی قوچان، همایش بزرگ انتخاب رشته کنکور ویژه داوطلبین محترم آزمون سراسری ۱۴۰۲ با استقبال خوب همشهریان عزیز قوچانی در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد.
همایش بزرگ انتخاب رشته کنکور در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، به همت معاونت آموزشی و پزوهشی، روابط عمومی و مرکز آموزش عالی آزاد و مجازی (کالج) دانشگاه صنعتی قوچان، همایش بزرگ انتخاب رشته کنکور ویژه داوطلبین محترم آزمون سراسری 1402 با استقبال خوب همشهریان عزیز قوچانی در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد.

در این همایش که با حضور پذیرفته شدگان محترم مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری 1402 برگزار گردید، آقای دکتر سید محمدعلی امین یزدی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قوچان گفت: بسیار خوشحالیم از اینکه در خدمت شما داوطلبین کنکور و دانشجویان آینده ایران زمین هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه صنعتی قوچان نیز تنها دانشگاه دولتی صنعتی شرق کشور می باشد و اساتید با تجربه و در عین حال جوانی را دارد می تواند میزبان شما بزرگواران باشد تا در این دانشگاه و در شهر خود تحصیل کنید و امیدواریم بتوانیم در آن شرایط خدمت مناسبی را به شما بزرگواران ارائه دهیم. در عین حال امیدواریم هر آنچه خیر می باشد برای شما عزیزان رقم بخورد.

در ادامه این همایش، آقای سیاح از مشاورین شهرستان قوچان در خصوص انتخاب رشته مطالبی را ارائه نمودند و همچنین در پایان آقای دکتر علی فرزانه از اعضای هیات علمی و مدیر دفتر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه صنعتی قوچان در خصوص رشته های مختلف دانشگاه صنعتی قوچان توضیحاتی را ارائه کردند.