مراسم گرامیداشت روز کارمند ۱۴۰۲ در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

۰۵ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۸ کد : ۱۷۳۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۵۲
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، مراسم روز کارمند با حضور جناب آقای دکتر مجید مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان، اعضای محترم هیات رئیسه، اساتید فرهیخته، مدیران محترم و کارکنان پرتلاش این دانشگاه و در سالن آمفی تئاتر ساختمان شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار شد.
مراسم گرامیداشت روز کارمند ۱۴۰۲ در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، مراسم روز کارمند با حضور جناب آقای دکتر مجید مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان، اعضای محترم هیات رئیسه، اساتید فرهیخته، مدیران محترم و کارکنان پرتلاش این دانشگاه و در سالن آمفی تئاتر ساختمان شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم جناب آقای دکتر مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه صفر و اربعین حسینی و همچنین گرامیداشت یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و تبریک روز کارمند به کارکنان زحمتکش دانشگاه صنعتی قوچان گفت: خوشحالم از اینکه در این روز در خدمت شما همکاران و کارمندان عزیز هستم.

وی در ادامه افزود: همانطور که می دانید در هفته دولت و روز کارمند هستیم و ما نیز به عنوان یک فرد که افتخار کارمند بودن را داریم، بهتر است نگاهی به رفتار و منش این دو شهید بزرگوار بیندازیم و رفتار و منش این شهیدان عزیز را سرلوحه زندگی و کار خود قرار دهیم.

دکتر مهدویان در ادامه خاطرنشان کرد: ساده زیستی، پرهیز از اسراف و حفظ بیت المال از موارد شاخص این شهدا و دولت مکتبی این عزیزان بود و امیدواریم ما نیز بتوانیم در دولت ادامه راه این شهیدان باشیم و قدر این موقعیت که به عنوان کارمند دولت فعالیت می کنیم را بدانیم.

ریاست دانشگاه صنعتی قوچان در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه مسیر شاهد اتفاق های مثبت باشیم و همانطور که همه مستحضر هستید، طرح سلف سرویس دانشگاه در آستانه افتتاح و بهره بردرای می باشد و امیدواریم به زودی این اتفاق بیافتد که نتیجه زحمات همه شما عزیزان به خصوص همکاران محترم حوزه دفترفنی، معاونت اداری و مالی و ... بود.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه ها، مرکز رشد می باشد که در بحث کلنگ زنی هفته دولت شهرستان قرار گرفته است و امیدواریم به زودی کلنگ زنی انجام شود.

دکتر مهدویان در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه های ما، موضوع سردرب اصلی ورودی دانشگاه می باشد که در این خصوص نیز طرح های خوبی وجود دارد که امیدواریم شاهد نهایی شدن این مورد نیز باشیم.

دکتر مهدویان در پایان گفت: ضمن تبریک مجدد و صمیمانه خدمت شما عزیزان، جا دارد از تک تک شما عزیزان بابت فعالیت ها و زحماتتان تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم در سال جدید اتفاق های خوبی را رقم بزنیم.

در ادامه این مراسم جناب آقای دکتر بیکی معاونت محترم اداری مالی دانشگاه صنعتی قوچان نیز ضمن تسلیت ایام ماه صفر و گرامیداشت یاد خاطر شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: جا دارد این روز را که به نام کارمند نامگذاری شده است خدمت شما عزیزان تبریک عرض نمایم.

وی در ادامه در خصوص نحوه انتخاب کارمندان نمونه این دانشگاه در سال گذشته توضیحاتی ارائه و گفت: برای معرفی کارمندان نمونه با هماهنگی که با مدیران و کارشناسان مسئول حوزه های مختلف داشتیم و فرم های توزیع شد که بخشی از داده های موجود برای انتخاب کارمند نمونه از این مسیر محیا شد که البته به جز این موارد، با بررسی صورت گرفته در قسمت های مختلف و امتیازبندی های صورت گرفته کارمندان نمونه معرفی شدند.

دکتر بیکی در ادامه تصریح کرد: در برنامه داریم از این ماه به صورت ماهانه کارمند نمونه را معرفی نماییم و در مراسمات مختلف که برگزار می‌گردد، کارمندان نمونه ماه معرفی شوند.

در پایان این مراسم کارمندان نمونه دانشگاه به شرح زیر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

سرکارخانم الهه خان قیطاقی

سرکار خانم هاجر هاتفی

سرکارخانم گلثومه مهرابی

آقای مسعود حجی مزرجی