ویژه برنامه شکست حصر آبادان در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

۱۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۸ کد : ۱۷۹۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۲۷
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، ویژه برنامه شکست حصر آبادان در دانشگاه صنعتی قوچان در روز دوشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار گردید.
ویژه برنامه شکست حصر آبادان در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، ویژه برنامه شکست حصر آبادان در دانشگاه صنعتی قوچان در روز دوشنبه 10 مهرماه 1402 برگزار گردید.

در این مراسم آقای دکتر مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم

(ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان گفت: همانطور که استحضار دارید مراسم امروز در خصوص سالروز عملیات غرورآفرین شکست حصر آبادان برگزار شده است و فضایی ایجاد شده است که یادآور آن روزهای دفاع مقدس می باشد.

وی در ادامه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و دیگر شهدای کشور خاطرنشان کرد: شهدای عزیز آسایش خود و نهایتا جان خود را فدای کشور و ملت کردند و شنیدن این خاطرات از زبان این عزیزان بسیار حائز اهمیت و مفید فایده است.

در ادامه این مراسم آقای امیر سرتیپ امیدرضا ذوالقدر فرمانده محترم تیپ 277 شهید تولایی قوچان نیز ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان در خصوص فعالیت ارتش به خصوص تیپ 277 شهید تولایی قوچان در جبه های جنگ اشاره داشت و در خصوص فعالیت های ارتش در مرزهای ایران در حال حاضر نیز توضیحاتی ارائه نمودند.

اجرای گروه مارش تیپ 277 شهید تولایی ارتش، منقبت خوانی و مولودی خوانی از دیگر برنامه های این روز بود.

گفتنی است؛ بعد از این مراسم، نمایشگاه آثار خوشنویسی و خطاطی استاد رجبعلی شهابی افتتاح شد.