مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

۲۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۰ کد : ۱۸۱۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۶۰
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قوچان در سالن آمفی تئاتر ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی در روز شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار گردید.
مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان،  مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قوچان در سالن آمفی تئاتر ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی در روز شنبه 29 مهرماه 1402 برگزار گردید.

این مراسم با حضور  جناب آقای دکتر مهدویان ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان، جناب آقای حجت‌الاسلام سید مهدی میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، جناب آقای حجت الاسلام مهدوی نسب به عنوان رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاههای استان خراسان رضوی، مدیران محترم، اساتید و اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان زحمتکش این دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم آقای دکتر مهدویان، ریاست دانشگاه صنعتی قوچان ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای حجت الاسلام سید حسن سیدی بابت زحماتشان در جایگاه ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قوچان، انتصاب جناب آقای حجت الاسلام دکتر عقیل فرزانه را نیز به ایشان تبریک گفتند.

وی در ادامه با اشاره به حملات رژیم منحوس صهیونیستی به نوار غزه نیز گفت: متاسفانه اتفاقاتی که در این چند روزه افتاد باعث شد تا قلب هر مسلمان و هر انسان غیرمسلمانی آزرده شود و مظلومیت مردم فلسطین و خونخواری رژیم منحوس صهیونیستی بیش از پیش برای جهانیان آشکار گردد.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاههای استان خراسان رضوی ضمن اشاره به

جنایت تلخ صهیونیست‌ها گفت: امروز ذات رژیم صهیونیستی برای تمام دنیا مشخص شده است و به امید خدا و به گفته امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب به زودی این لکه ننگ از دامن جهانیان پاک خواهد شد.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاههای استان خراسان رضوی در ادامه گفت: دانشگاه صنعتی قوچان می تواند جایگاه بهتری نسبت به امروز در استان و کشور داشته باشد که با حضور اساتید جوان و نخبه و نیروی کار توانمند رسیدن به قله های علمی دور از دسترس نخواهد بود.

وی در پایان از زحمات جناب آقای حجت الاسلام سید حسن سیدی به عنوان مسئول سابق نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه صنعتی قوچان تقدیر و انتصاب جناب آقای حجت الاسلام دکتر عقیل فرزانه را به ایشان تبریک گفتند.

جناب آقای حجت‌الاسلام سید مهدی میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز در ادامه این مراسم ضمن محکومیت حملات رژیم صهونیستی به نوار غزه و فلسطینیان گفت: متاسفانه در این روزها اخبار خوبی را شاهد نیستیم و می بینیم که رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه در گذشته زمینه های فلسطینیان را غصب کرده است، امروز نیز به دنبال این است تا مردم فلسطین را از سرزمین خودشان به طور کامل بیرون برانند که قطعا به یاری خداوند این اتفاق نخواهد افتاد چرا که امروز شرایط با گذشته فرق کرده است و قطعا پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مرگ رژیم صهیونیستی نزدیک است.

وی در ادمه خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بیایانات ارزشمندی داشتند و در یکی از بیانات فرمودند که رژیم اسرائیل و استکبار نابود خواهد شد چرا که قدرت مستضعفین جهان بر استکبار غلبه خواهد کرد.

جناب آقای حجت‌الاسلام سید مهدی میراحمدی در انتها از زحمات جناب آقای حجت الاسلام سید حسن سیدی به عنوان مسئول سابق نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه صنعتی قوچان تقدیر و انتصاب جناب آقای حجت الاسلام دکتر عقیل فرزانه را به ایشان تبریک گفتند.

در ادامه این مراسم جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سیدی ضمن تشکر از ریاست، اعضای هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی قوچان، نگاهی کوتاه به برنامه ها و فعالیت های نهاد در زمان تصدی مسئولیت در دانشگاه صنعتی قوچان داشتند.

همچنین جناب آقای حجت الاسلام دکتر عقیل فرزانه نیز ضمن ابراز خورسندی از اینکه مجددا به قوچان و دانشگاه صنعتی قوچان بازگشته اند گفت: خوشحالم از اینکه توفیق خدمت دوباره در این دانشگاه نصیب بنده شد و امیدوارم همه در کنار هم بتوانیم باعث رشد و ارتقاء بیش از پیش این مجموعه را فراهم آوریم.

در این مراسم جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سیدی تکریم و تودیع و جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر عقیل فرزانه به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قوچان معارفه شدند.

آقای دکتر عقیل فرزانه پیش از جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سیدی، مسئولنهاد رهبری دانشگاه صنعتی قوچان را عهده دار بودند.

گفتنی است؛ بازدید از مجموعه سلف سرویس دانشگاه صنعتی قوچان در مراحل پایانی ساخت و بهره برداری می باشد و همچنین بازدید مرکز رشد و فناوری دانشگاه صنعتی قوچان از دیگر برنامه های این روز بود.