برگزاری جلسه هم اندیشی اساتید بسیجی دانشگاه صنعتی قوچان

۱۱ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۱ کد : ۱۹۰۱ اخبار دانشگاه اخبار دانشجویی و فرهنگی
تعداد بازدید:۲۰۴
برگزاری جلسه هم اندیشی اساتید بسیجی دانشگاه صنعتی قوچان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، نشست بصیرتی اساتید بسیجی دانشگاه به مناسبت گرامیداشت یوم الله 9 دی و در آستانه سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به همت دفتر نهاد رهبری دانشگاه و کانون بسیج اساتید شهرستان قوچان در محل سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی قوچان برگزار گردید.

مجید مهدویان رئیس دانشگاه صنعتی قوچان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و بزرگداشت یوم الله 9 دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت، به نقش خطیر اساتید جهت بصیرت افزایی در جامعه بخصوص در جامعه دانشجویی اشاره نموده و از اساتید دانشگاه درخواست نمودند به عنوان جامعه نخبگانی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا باشند.

سرهنگ مرتضی نظری فرمانده سپاه ناحیه قوچان که به عنوان سخنران در این جلسه حضور داشتند، ضمن بیان وظایف خواص و نخبگان دانشگاهی پیرامون جهاد تبیین و حل شبهات مطرح در جامعه برای دانشجویان از اساتید محترم درخواست کردند در راستای ترغیب و تشویق دانشجویان و عموم مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی داشته باشند.

در پایان پرسش و پاسخ اساتید پیرامون مباحث روز و نقش اساتید در تببین مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دانشجویان با فرمانده سپاه قوچان برگزار گردید.