جشن ولادت مولود کعبه، امیرالمومنین، حضرت علی (ع) در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار گردید.

۰۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۶ کد : ۱۹۳۷ اخبار دانشگاه اخبار رفاهی
تعداد بازدید:۲۴۲
جشن ولادت مولود کعبه، امیرالمومنین، حضرت علی (ع) در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جشن میلاد با سعادت امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر با حضور اعضای هیئت رئیسه، کارکنان دانشگاه و خانواده هایشان در محل سلف مرکزی دانشگاه صنعتی قوچان برگزار گردید. حجت الاسلام والمسلمین دکتر عقیل فرزانه مسئول نهاد رهبری دانشگاه در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به خانواده های حاضر در جلسه و تبیین شخصیت والای امیر المومنین علی بن ابیطالب(ع) و بیان ویژگی های شخصیتی این امام همام، ابراز امیدواری کردند همکاران عزیز با الگو قرار دادن امام علی (ع) در زندگی کاری و شخصی خود بتوانند بیش از پیش در راستای کمال و سعادت دنیوی و اُخروی گام بردارند.

از جمله برنامه های شاد و مفرح برگزار شده در این جشن که به همت حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه برگزار شده بود، می‌توان به اجرای موسیقی، دکلمه خوانی و تئاتر طنز توسط هنرمندان برجسته شهرستان اشاره کرد.

یکی از بخش های جذاب اجرا شده در این مراسم که با استقبال خوب خانواده ها همراه بود، برگزاری مسابقات جذاب برای فرزندان پرسنل محترم دانشگاه بود که در سه رده سنی زیر ۶ سال، ۶ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال بصورت جداگانه برگزار گردیده و در نهایت با اهدای جوایز به تمامی شرکت کنندگان از فرزندان پرسنل محترم دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

در پایان برنامه و پس از اجرای یک مسابقه جذاب و مفرح بین کارکنان دانشگاه، از سه نفر از کارکنان شریف و زحمت کش که خدمات خالصانه ای در دوران حضور خود به مجموعه دانشگاه صنعتی قوچان داشته اند به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد:

۱. آقای محمود رمضانی کارشناس سابق مالی دانشگاه

۲. آقای حامد جعفری کارشناس سابق کارگزینی اعضای هیئت علمی دانشگاه

۳. آقای صمد بدیعی کارشناس سابق فناوری اطلاعات دانشگاه

شایان ذکر است این همکاران محترم در حال حاضر در مجموعه های وزارت آموزش و پرورش و سازمان تأمین اجتماعی مشغول خدمت می باشند.