شرکت کارشناسان روابط عمومی و فرهنگی دانشگاه صنعتی قوچان در چهارمین نشست آموزشی کنش‌گری فرهنگی- رسانه‌ای

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۳ کد : ۱۹۷۱ اخبار دانشگاه اخبار دانشجویی و فرهنگی
تعداد بازدید:۲۰۵
شرکت کارشناسان روابط عمومی و فرهنگی دانشگاه صنعتی قوچان در چهارمین نشست آموزشی کنش‌گری فرهنگی- رسانه‌ای

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، چهارمین نشست آموزشی کنش‌گری فرهنگی-رسانه‌ای به همت دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از 24 لغایت 26 بهمن ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد  برگزار گردید.

مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری فرهنگی، اجتماعی وزرات علوم در افتتاحیه این نشست آموزشی گفت: یکی از موارد تاکید شده در دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، تمرکز بر عرصه خطیر کارشناسان و یاوران علمی دانشگا‌ه‌ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی است. دکتر ذوالفقارزاده، فضای رسانه و کنش‌گری رسانه‌ای را یکی از نیاز‌های جدی کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانست و بیان کرد: بر این اساس با مجموعه‌های مختلف از جمله مجموعه رسانیوم وارد مذاکره شدیم و توانستیم سه دوره آموزشی در دانشگاه‌های کشور برگزار کنیم.

وی ادامه داد: هدف ما در این نشست، که چهارمین نشست آموزشی کنشگری فرهنگی رسانه ای می باشد، آن است که فضای آموزش را از فضای خشک و یک‌سویه سخنرانی‌محور خارج کنیم و آن را به سمت تعامل، گفتگو، کارگروهی و مشارکت سوق دهیم. در ادامه این نشست، کارشناسان فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 و 9 کشور در کارگاه‌های آموزشی شرکت داشتند.