برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه صنعتی قوچان

۱۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۳ کد : ۱۹۹۸ اخبار دانشگاه اخبار دانشجویی و فرهنگی
تعداد بازدید:۳۳۴
برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه صنعتی قوچان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، مراسم جشن ازدواج دانشجویی با حضور هفت زوج دانشجو به همت دفتر نهاد رهبری دانشگاه و با هدف ترویج فرهنگ ازدواج در بین دانشجویان و تقویت ارتباطات اجتماعی و خانوادگی آنها برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر مجید مهدویان-ریاست دانشگاه، به زوجین حاضر در جشن تبریک گفته و آرزوی خوشبختی برای آنها کرد. وی همچنین در سخنان خود، اهمیت ازدواج به خصوص در سنین دانشجویی و جوانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: «ازدواج یکی از مهمترین ارکان زندگی انسان است که باعث می‌شود انسان از تنهایی و بی‌هدفی رهایی یابد و به سمت کمال و تعالی حرکت کند. ازدواج همچنین موجب می‌شود انسان به عنوان یک فرد مسئول و متعهد، نقش خود را در جامعه به خوبی ایفا کند و به توسعه و پیشرفت کشور خود کمک نماید.»

در ادامه مراسم آقای مهیار بریمانی، یکی از هنرپیشگان مطرح تلویزیون در حوزه طنز، به اجرای برنامه پرداخت و با اجرای مسابقات جذاب و شاد برای دانشجویان، محیط را شاد و پر انرژی کرد. در پایان برنامه، مراسم عقد نمادین برای یکی از زوجین اجرا شده و از طرف دانشگاه صنعتی قوچان، به تمام زوجین حاضر در برنامه هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

شایان ذکر است این برنامه شاد و مفرح با استقبال خوب دانشجویان مواجه شده و بسیاری از آنها از برگزاری چنین مراسمی تشکر کردند و گفتند که این برنامه باعث شده است که به ازدواج و خانواده نگاه مثبت‌تری داشته باشند و امیدوار شده‌اند که در آینده نزدیک، خود نیز به این مرحله از زندگی برسند. در ادامه شاهد گزارش تصویری این جشن خواهید بود.

 

1. حضور اعضای هیئت رئیسه و مسئولین دانشگاه در مراسم

 

2. ورود زوجین دانشجو به داخل سالن

 

3. زوجین حاضر در جشن ازدواج دانشجویی

 

4. اجرای مسابقات جذاب و مفرح

 

5. اجرای عقد نمادین برای یکی از زوجین

 

6. عکس یادگاری و دریافت هدایای یادبود توسط زوج های دانشجو

 

7. حضور پر شور دانشجویان در مراسم جشن ازدواج دانشجویی