پیام روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۳ کد : ۲۰۱۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۱
پیام روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس

با سلام و عرض ادب

روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، از تمامی اعضای جامعه دانشگاهی، ملت شریف ایران و مسلمانان عزیز سراسر جهان دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور در راهپیمایی باشکوه این روز همبستگی خود را با آرمان‌های قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند.

روز قدس، نمادی از وحدت و همدلی امت اسلامی در برابر ظلم و ستم است و حضور گسترده در این راهپیمایی، پیام روشنی به جهانیان مخابره خواهد کرد. امید است که با شرکت در این راهپیمایی، گامی هر چند کوچک در راستای دفاع از حقوق بشر و عدالت اجتماعی برداشته شود.

روز قدس امسال فرصتی است تا پاسخی قاطع به حملات تروریستی اخیر علیه کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران دلیر ایرانی داده شود. این حملات، که نقض آشکار حقوق بین‌الملل و اصول انسانی بود، ما را بیش از پیش متحد و مصمم ساخته تا صدای خود را در دفاع از مظلومان و مقابله با ظلم به گوش جهانیان برسانیم.

بیایید امسال با حضوری باشکوه‌تر و متحدتر از هر سال، در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و نشان دهیم که جامعه دانشگاهی و امت اسلامی در برابر این گونه اقدامات تروریستی ایستادگی می‌کند و هرگز از پشتیبانی از حقوق بشر و عدالت اجتماعی دست برنخواهد داشت.

با امید به فردایی بهتر و عادلانه‌تر

روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان