حضور باشکوه جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قوچان در راهپیمایی روز جهانی قدس

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۶ کد : ۲۰۱۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۲
حضور باشکوه جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قوچان در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، در پاسخ به حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی با حضوری باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند. 

این راهپیمایی که از میدان امام خمینی (ره) آغاز و تا مصلی قبا ادامه یافت، صحنه‌ای از اتحاد و همبستگی دانشگاهیان با مردم ایران بود. در طول مسیر راهپیمایی، شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی، اعتراض خود به سیاست‌های استکباری و حمایت خود از مظلومان جهان اسلام را اعلام داشتند.

شایان ذکر است در پایان این راهپیمایی، جمع کثیری از اعضای دانشگاه شامل اساتید، کارکنان و دانشجویان در مراسم پر فیض نماز دشمن شکن جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین هراتی مطلق شرکت نمودند، که این حضور نمادین، بیانگر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و حمایت از مظلومان جهان اسلام بود. 

این حضور پر شور، بیانگر ایستادگی و مقاومت جامعه دانشگاهی در برابر زورگویی‌ها و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس و متحدان خبیثش بوده و تأکیدی بر اهمیت وحدت و همدلی در میان اقشار مختلف جامعه دانشگاهی و نقش آن‌ها در ترویج فرهنگ ایستادگی و مقاومت می باشد.