بیانیه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی قوچان در حمایت از حمله موشکی دلاورمردان سپاه پاسداران به مواضع نظامی رژیم اشغالگر قدس

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۲ کد : ۲۰۲۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۶
بیانیه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی قوچان در حمایت از حمله موشکی دلاورمردان سپاه پاسداران به مواضع نظامی رژیم اشغالگر قدس

بسم الله قاصم الجبارین

"کذلک نجزی القوم المجرمین"

بلی ما بدین گونه قوم بدکار را مجازات می‌کنیم - سوره احقاف / آیه ۲۵ 

 

شکست هیمنه رژیم اشغالگر قدس با پاسخ محکم، به موقع و کوبنده فرزندان عاشورایی ایران عزیز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف، مقاوم و بابصیرت ایران تبریک عرض می نماییم. 

پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی اسرائیل خبیث در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، حق مسلم و انتظار مشروع جمهوری اسلامی ایران و امت اسلام بود. این پاسخ معنادار و سیلی محکم و به موقع به رژیم منحوس اسرائیل، تحقق وعده صادق و جلوه‌ای از الطاف و نصرت الهی بر ملت سلحشور ایران اسلامی در رویارویی و مصاف با جبهه وسیع دشمنان انقلاب اسلامی و نماد اقتدار و عظمت نیروهای مسلح در یک عملیات پیچیده، هوشمندانه و سهمگین بود. 

جامعه دانشگاهی و به خصوص اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی قوچان همراه با ملت بصیر و دلیر ایران، ضمن تأکید بر مواضع مقتدرانه و حق طلبانه ی خود، راهبرد نابودی اسرائیل خبیث و آزادی کامل قدس شریف را تا آخرین گام و تا رفع شر تروریست‌های آمریکایی و اسرائیلی پیگیری نموده به لطف خداوند متعال بر استقامت خود تا پاک سازی منطقه و جهان اسلام از لوث وجود فسادبرانگیز متجاوزان ادامه خواهد داد.

 

جامعه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی قوچان

( اعضای هیئت رئیسه، اساتید، کارکنان، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، تشکل‌های اسلامی و دانشجویان )