بازدید اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی قوچان از مجموعه نانو سرام

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۰ کد : ۲۰۵۲ اخبار دانشگاه اخبار پژوهشی و فناوری
تعداد بازدید:۴۰۱
بازدید اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی قوچان از مجموعه نانو سرام

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی قوچان با حضور در مجموعه نانو سرام از آخرین دستاوردهای این مجموعه بازدید به عمل آوردند.

قبل از انجام این بازدید علمی که به همت دفتر ارتباط با صنعت و جامعه و با همکاری مدیریت پژوهشی دانشگاه تدارک دیده شده بود، در جلسه هم اندیشی که در دفتر مدیر عامل مجموعه برگزار شد، مدیر دفتر ارتباط با صنعت اقدام به معرفی دانشگاه نموده و پتانسیل های موجود برای همکاری های مشترک با این مجموعه صنعتی را بیان داشت. وی با اشاره به آیین نامه های بورسیه صنعتی و جهش دانش بنیان، مزایای ارتباط دانشگاه با مجموعه های صنعتی را تشریح کرد.

در ادامه جلسه مدیر پژوهش دانشگاه ضمن تشکر از مسئولین مجموعه نانو سرام برای فراهم کردن موقعیت این بازدید علمی، با اشاره به پژوهش های انجام شده توسط این مجموعه، تقاضا کرد این پژوهش ها و دستاوردهای علمی و همچنین میزان پیشرفت این طرح های پژوهشی به دانشگاه هم ارائه شده تا مجموعه دانشگاه صنعتی قوچان با رویت این گزارشات بتواند در زمینه های مربوطه ورود نماید. وی عنوان کرد که امکان همکاری در زمینه ODH بین دانشگاه و مجموعه نانو سرام وجود دارد.

در ادامه مدیریت مجموعه نانو سرام به بیان توضیحاتی در مورد مجموعه تحقیقاتی پر طاووس و پتانسیل های این مجموعه در مشهد پرداخته و چشم انداز افزایش نیرو تا ۲۰۰ نفر برای مجموعه نانو سرام را نیز از برنامه های راهبردی این مجموعه عنوان کرد. در ادامه اعضای هیات علمی دانشگاه از بخش های مختلف مجموعه نانو سرام بازدید به عمل آوردند. در پایان این برنامه مدیر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه ضمن تشکر از مدیران مجموعه نانو سرام از مهندس احسان ظهیری به عنوان نماینده این مجموعه صنعتی برای عضویت در کارگروه صنعت و معدن دانشگاه دعوت به عمل آوردند و همچنین مقرر گردید فضایی در دانشگاه جهت نمایش محصولات شرکت نانو سرام تعبیه شود.