بازدید دکتر علی آذری و مهندس عباسعلی صفایی از دانشگاه صنعتی قوچان

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۳:۱۳ کد : ۲۰۵۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۴۵
بازدید دکتر علی آذری و مهندس عباسعلی صفایی از دانشگاه صنعتی قوچان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، شامگاه دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ دکتر علی آذری، نماینده مردم شهرستان‌های قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس صفایی، فرماندار شهرستان قوچان و هیئت همراه، از مجموعه دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

در ابتدای این بازدید، نماینده، فرماندار و هیئت همراه از سلف سرویس مرکزی دانشگاه و فرایند طبخ غذا دیدن کردند. سپس در سالن جلسات سازمان مرکزی دانشگاه، جلسه‌ای صمیمانه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد. در این جلسه، پس از پخش کلیپی از دستاوردهای دانشگاه طی دو سال گذشته، دکتر محسن خزایی، مدیر عمرانی دانشگاه، گزارشی از فعالیت‌های عمرانی ارائه داد. ایشان به تکمیل سلف سرویس مرکزی، محوطه‌سازی و شروع پروژه ساختمان پژوهشی اشاره کردند و برنامه‌های آینده‌ی دانشگاه شامل تاسیس خوابگاه متاهلی، مسجد و مجتمع فرهنگی را تشریح نمودند.

دکتر مجید مهدویان، رئیس دانشگاه صنعتی قوچان، ضمن خیرمقدم به میهمانان و تشکر از نماینده محترم شهرستان برای حمایت‌هایشان، گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی ارائه داد.

در ادامه جلسه مهندس عباسعلی صفایی فرماندار شهرستان قوچان بر اهمیت و ضرورت تاسیس هرچه سریع‌تر خوابگاه متاهلی در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید نموده و همچنین تلاش برای جذب دانشجویان بین‌الملل را یکی از رسالت‌های اصلی دانشگاه صنعتی قوچان بیان داشتند.

در پایان، دکتر علی آذری ضمن تشکر از مجموعه مدیریتی دانشگاه برای فعالیت‌های انجام شده، توصیه‌هایی برای توسعه و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشگاه ارائه داد. ایشان بر رسالت اجتماعی دانشگاه تاکید کردند و پیشنهاد نمودند که دانشگاه به عنوان یک بازوی کمکی برای توسعه صنایع و بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهرستان عمل کند.