به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه‌های دانشجویی و در ایام دهه کرامت برگزار شد

بازدید اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قوچان از خوابگاه‌های دانشجویی

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۴۹ کد : ۲۰۶۳ اخبار دانشگاه اخبار دانشجویی و فرهنگی
تعداد بازدید:۱۶۶
بازدید اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قوچان از خوابگاه‌های دانشجویی

در راستای توجه ویژه به محیط زندگی دانشجویان، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قوچان شامل ریاست، معاونت دانشجویی و فرهنگی، مسئول نهاد رهبری، مدیران دانشجویی و حراست و کارشناسان خوابگاه های دانشجویی، از خوابگاه‌های خوارزمی، سلطانی، هما و الماس بازدید به عمل آوردند. این بازدید که به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه‌های دانشجویی و در ایام دهه کرامت برگزار شد، فرصتی بود تا مسئولین با حضور در جمع دانشجویان، به صورت مستقیم و صمیمانه به سخنان و مشکلات آنان گوش فرا دهند.

در این دیدار، دانشجویان با بیان دغدغه‌ها و مسائل مربوط به خوابگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نموده و مسئولین دانشگاه نیز قول مساعدت و پیگیری جهت رفع این مشکلات را در اسرع وقت دادند. همچنین، توصیه‌هایی در زمینه زیست خوابگاهی به دانشجویان ارائه شد تا با بهره‌گیری از این راهنمایی‌ها، دانشجویان عزیز بتوانند دوران دانشجویی خود را به بهترین شکل سپری کنند.

مسئولین دانشگاه در این بازدید صمیمانه به دانشجویان عزیز توصیه نمودند که از این دوران ارزشمند برای رشد علمی و معنوی خود بهره‌مند شوند. خوابگاه‌ها نه تنها مکانی برای استراحت، بلکه فضایی برای تبادل فکری، فرهنگی و اجتماعی است و لازم است دانشجویان محترم از این فرصت برای برقراری ارتباطات مثبت، یادگیری مهارت‌های جدید و کسب تجربیات ارزشمند استفاده کنند. در پایان این بازدید، مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه خوابگاهی برگزار شد و دانشجویانی که با تلاش و کوشش خود در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی برجسته شده‌اند، با اهدای لوح یادبود از سوی مسئولین دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان دانشگاه صنعتی قوچان ضمن تبریک ایام دهه کرامت و گرامیداشت هفته خوابگاه‌های دانشجویی، امیدوار است که دانشجویان با استفاده از امکانات و فضای مطلوب خوابگاهی، به پیشرفت‌های بیشتری دست یابند و لحظاتی خاطره‌انگیز و مفید را در دوران دانشجویی خود در محیط های خوابگاهی تجربه کنند.