با هدف تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی اجرا شد:

برگزاری اردوی دو روزه طرح حامیم دانشگاه صنعتی قوچان - ویژه برادران

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۴ کد : ۲۰۷۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۸
برگزاری اردوی دو روزه طرح حامیم دانشگاه صنعتی قوچان - ویژه برادران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، اردوی دو روزه ویژه طرح حامیم با حضور پرشور دانشجویان دانشگاه در روستای گردشگری خسرویه برگزار گردید. این برنامه که در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ انجام شد، شامل فعالیت‌های متنوعی از جمله طبیعت‌گردی، کوهنوردی، کلاس‌های تربیتی، مولودی‌خوانی و قرائت دعا و زیارت بود. این اردو با هدف تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی و همچنین تقویت ارتباط موثر بین دفاتر نهاد مقام معظم رهبری و دانشجویان دغدغه‌مند فرهنگی، برگزار گردید.

شایان ذکر است که طرح حامیم در سه بخش برگزار می گردد که بخش اول آن شامل دوره‌های حضوری با موضوع سبک زندگی اسلامی می باشد که طی ۸ جلسه در حال برگزاری است. بخش دوم طرح حامیم نیز شامل شرکت در یک سری دوره های مجازی می باشد که طی آن دانشجویان به مطالعه و گذراندن دروسی چون تواصی، انسان هزار ساله، جهاد اکبر، نماز خوب، تکنیک‌ها و راهکارهای داشتن حال خوب و غیره خواهند پرداخت. بخش سوم طرح حامیم شرکت در اردوی های دو روزه با برنامه هایی چون طبیعت گردی، کوهنوردی، دیدار از مزار شهدا ، کلاس‌های تربیتی، مولودی خوانی و قرائت دعا و زیارت خوانی را شامل می شود.

گفتنی است دانشگاه صنعتی قوچان همواره متعهد به ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های دانشجویان خود از طریق برنامه‌های فرهنگی و تربیتی مانند طرح حامیم بوده و به دنبال ایجاد فضایی است که در آن دانشجویان بتوانند به رشد فکری و اعتقادی خود بپردازند. این دانشگاه امیدوار است که این برنامه‌ها به دانشجویان کمک کند تا مسئولیت‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی خود را در محیط دانشگاه بهتر درک کنند و در جهت تحقق آن‌ها گام بردارند. در پایان ذکر این نکته ضروری است که اردوی ویژه خواهران طرح حامیم نیز در تاریخ ۳ و ۴ خرداد ماه با هدف تقویت مهارت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان خانم دانشگاه برگزار خواهد شد.