نشست تخصصی بررسی انتخابات در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۱ کد : ۲۱۰۵ اخبار دانشگاه اخبار دانشجویی و فرهنگی
تعداد بازدید:۱۳۶
نشست تخصصی بررسی انتخابات در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

در تاریخ شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳، نشستی با موضوع بررسی اهمیت انتخابات در سالن اجتماعات ساختمان شهید سلیمانی دانشگاه صنعتی قوچان به همت پایگاه بسیج دانشجویی مرصاد و با همکاری گروه فرهنگی و اجتماعی و دفتر نهاد رهبری دانشگاه برگزار گردید. 

برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و پس از آن کلیپی از بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت مسئله انتخابات به نمایش درآمد. حجت الاسلام والمسلمین دکتر عقیل فرزانه، مسئول نهاد رهبری دانشگاه، ضمن تبریک حلول ماه ذی‌الحجه و سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و از اساتید، کارکنان و دانشجویان خواست تا با ترغیب جامعه، نقش خود را به عنوان نخبگان جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات ایفا کنند. 

در ادامه، جناب آقای سید رضا موسوی، از تحلیلگران سیاسی و اجتماعی، با تحلیل وقایع و رویدادهای مهم دهه گذشته در ایران، به بررسی ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح پرداخت و بر ضرورت حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری در تیر ماه ۱۴۰۳ تاکید نمود. در پایان جلسه حاضرین پرسش هایی در مورد انتخابات مطرح نموده و آقای موسوی به پرسش ها پاسخ دادند. شایان ذکر است این نشست با هدف افزایش آگاهی و تشویق مشارکت عمومی در انتخابات پیش رو برگزار شد و با استقبال گسترده‌ای از سوی جامعه دانشگاهی مواجه گردید.