برگزاری سومین مجمع عمومی صندوق قرض الحسنه امام رضا (ع) دانشگاه صنعتی قوچان

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۳ کد : ۲۱۱۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۰
برگزاری سومین مجمع عمومی صندوق قرض الحسنه امام رضا (ع) دانشگاه صنعتی قوچان

سومین مجمع عمومی صندوق قرض الحسنه امام رضا (ع) دانشگاه صنعتی قوچان در تاریخ سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ با حضور اعضای صندوق در سالن آمفی تئاتر ساختمان شهید سلیمانی برگزار شد. این جلسه با تلاوت آیاتی نورانی از قرآن کریم آغاز گردید و سپس آقای دکتر مجید مهدویان ریاست محترم دانشگاه، در سخنانی به رسالت و اهمیت صندوق قرض الحسنه پرداخته و راهکارهایی برای ارتقاء خدمات رسانی به اعضا ارائه دادند.

در ادامه، آقای مهندس حسین داوود، نماینده اعضای هیئت مدیره دوره دوم، گزارشی از عملکرد صندوق در سه سال گذشته ارائه نمودند. پس از آن، فرایند رای‌گیری برای تعیین اعضای هیئت مدیره دوره سوم صندوق انجام شد و اعضای جدید به شرح زیر انتخاب گردیدند:

۱. دکتر مجید مهدویان    ۲. مهندس رسول رئوف     ۳. مهندس جواد جهاندیده

همچنین با توجه به کسب بالاترین رای، آقای دکتر مجید مهدویان به عنوان رئیس هیئت مدیره دوره سوم انتخاب شده و آقای محمدرضا افضلی به عنوان بازرس صندوق برگزیده شدند.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات اعضای دوره دوم هیئت مدیره که تعهد و خدمات ارزنده آن‌ها در طول دوره خدمت‌شان، ستون‌های استواری برای پیشرفت و توسعه صندوق بود، برای دوره سوم و اعضای جدید هیئت مدیره آرزوی توفیق و سربلندی دارد. امید است که با همت و تلاش مضاعف هیئت مدیره جدید، شاهد ارتقاء خدمات و تحقق اهداف والای صندوق قرض الحسنه باشیم که در راستای تسهیل در امور مالی و حمایت از اعضا، نقشی اساسی دارد.