اختتامیه دومین دوره مسابقه ایده شو در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۲ کد : ۲۱۱۱ اخبار دانشگاه اخبار پژوهشی و فناوری
تعداد بازدید:۲۴۵
اختتامیه دومین دوره مسابقه ایده شو در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳، دانشگاه صنعتی قوچان شاهد برگزاری اختتامیه دومین دوره مسابقه ایده شو بود. این مراسم باشکوه با حضور پرشور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه و میهمانان برجسته از سطح شهرستان، در سالن اجتماعات ساختمان شهید سلیمانی برگزار گردید.

مراسم با تلاوت آیاتی چشم‌نواز از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. سپس، دکتر سید محمدعلی امین یزدی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه، دقایقی پیرامون اهمیت برگزاری مسابقات دانشجویی، فعالیت‌های کارآفرینانه و نوآورانه در دانشگاه‌ها صحبت نموده و به رسالت دانشگاه‌ها در ترویج این فعالیت‌ها اشاره کرد. در ادامه، دکتر علی فرزانه، دبیر اجرایی مسابقات و مدیر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه، فرایند برگزاری مسابقه، شیوه جمع‌آوری آثار، بررسی و داوری آن‌ها و نحوه انتخاب آثار برگزیده را به تفصیل برای حاضرین تشریح نمود. در پایان مراسم، با حضور مسئولین دانشگاه و شهرستان، از سه ایده برگزیده با اهدای لوح تقدیر، تندیس یادبود و هدایای ارزشمند تجلیل به عمل آمد. این رویداد نشان از تعهد دانشگاه صنعتی قوچان به پرورش ایده‌های نوآورانه و حمایت از روحیه کارآفرینی در میان جوانان دارد.

ایده های برگزیده:

1. نفر اول :  آقای دکتر محمد سردارآبادی - عضو هیئت علمی گروه مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی قوچان

2. نفر دوم :  آقای مرتضی چزگی - دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی قوچان

3. نفر سوم :  خانم مهندس نگار افشار - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی قوچان

دانشگاه صنعتی قوچان، با افتخار از تمامی شرکت‌کنندگان، حامیان و داوران این رویداد قدردانی نموده و امیدوار است که این مسابقات بستری برای شکوفایی استعدادها و ایده‌های برتر در آینده باشد.