تجلیل از ریاست دانشگاه صنعتی قوچان جهت حمایت از رویداد جایزه اندیشه حبیب

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۹ کد : ۲۱۲۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۶
تجلیل از ریاست دانشگاه صنعتی قوچان جهت حمایت از رویداد جایزه اندیشه حبیب

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، دکتر سید علیرضا سیدین، دبیر جبهه مقاومت دانشگاهیان، از دکتر مجید مهدویان به پاس حمایت بی‌دریغ ایشان از برگزاری نخستین دوره جایزه اندیشه حبیب و همچنین قدردانی از تلاشهای ارزشمند و مؤثرشان در راستای نیل به اهداف عالیه دانشگاه و جامعه تقدیر به عمل آورد. 

رویداد فرهنگی اندیشه حبیب که به منظور تبیین و ترویج اندیشه‌ها و آرمان‌های سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، نمادی از ارادت و پایبندی به اصول و ارزش‌هایی است که ایشان در طول حیات پربرکت خود به آن متعهد بودند. دانشگاه صنعتی قوچان با حمایت از این رویداد، بار دیگر تعهد خود را به ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در میان جامعه دانشگاهی نشان دادند. 

دکتر سیدین در متن این لوح یادبود، ضمن ابراز امیدواری برای تداوم این‌گونه فعالیت‌های فرهنگی و علمی، بر اهمیت پیگیری راه و رسالت شهید سلیمانی تأکید کرده و از همه اساتید و دانشجویان دعوت نمود تا در این مسیر سرفراز و سربلند گام بردارند. شایان ذکر است آقای دکتر عباس جعفرزاده از اعضای هیئت علمی گروه ریاضی دانشگاه صنعتی قوچان به عنوان نماینده جبهه مقاومت دانشگاهیان در این دانشگاه منصوب گردیدند که بدینوسیله از زحمات ایشان نیز در برگزاری نخستین دوره جایزه اندیشه حبیب تقدیر می گردد.