برگزاری جشن باشکوه عید سعید غدیر خم با برپایی غرفه‌های متنوع کودک و نوجوان به همت دانشگاه صنعتی قوچان

۰۶ تیر ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۴ کد : ۲۱۳۸ اخبار دانشگاه اخبار دانشجویی و فرهنگی
تعداد بازدید:۱۸۰
برگزاری جشن باشکوه عید سعید غدیر خم با برپایی غرفه‌های متنوع کودک و نوجوان به همت دانشگاه صنعتی قوچان

در تاریخ سه‌شنبه ۵ تیر ماه ۱۴۰۳، جشن بزرگ عید سعید غدیر خم با برپایی غرفه‌های متنوع که از ساعت ۱۷ الی ۲۳ با مشارکت مردمی، مساجد، نهادها و ارگان های مختلف در مسیر خیابان امام خمینی (ره) از میدان امام تا پل تاریخی قوچان برپا شده بودند، با استقبال چشمگیر شهروندان روبرو شد.

غرفه ی بازی های کودک و نوجوان به عنوان یکی از این غرفه ها، با همکاری دانشگاه صنعتی قوچان، مسجد امام حسین (علیه السلام) بلوار و دارالقرآن شهرستان قوچان، فضایی مملو از نشاط و خلاقیت برای کودکان و نوجوانان فراهم آورد. برنامه‌های متنوعی از جمله رنگ‌آمیزی، نقاشی، بازی فوتبال دستی، پخش شیرینی و شربت، توزیع غذای گرم، نورافشانی و توزیع هزار پک جایزه برای کودکان، جذابیت این رویداد را دوچندان کرد.

برپایی این غرفه که در راستای بزرگداشت جشن غدیر و با هدف ایجاد لحظاتی شاد و ماندگار برای کودکان و خانواده‌هایشان برگزار شد، نمادی از توجه و اهمیت دانشگاه صنعتی قوچان به فرهنگ اصیل اسلامی است. در پایان، دانشگاه صنعتی قوچان از تمامی عوامل اجرایی که با تلاش و همت خود در برپایی این غرفه‌ نقش داشتند، تقدیر و تشکر می‌نماید. این دستاورد، حاصل تعامل و هم‌افزایی نهاد رهبری در دانشگاه و سایر مشارکت‌کنندگان بوده و نشان‌دهنده روحیه همدلی و همکاری در جامعه دانشگاهی است.