برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه صنعتی قوچان

۱۲ تیر ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۹ کد : ۲۱۴۳ اخبار دانشگاه اخبار دانشجویی و فرهنگی
تعداد بازدید:۳۵۸
برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه صنعتی قوچان

مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه صنعتی قوچان روز دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ در محل مرکز رفاهی غدیر دانشگاه به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و با حضور ۷۵ نفر از دانشجویان فارغ‌التحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزار گردید.

مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط قاری ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم، استاد سید جلیل خلیق، آغاز شد. پس از قرائت سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و پخش صلوات خاصه امام رضا (ع)، دکتر مجید مهدویان، ریاست دانشگاه صنعتی قوچان، در جایگاه حاضر شده و ضمن تبریک به دانشجویان فارغ‌التحصیل، نکاتی پیرامون ادامه مسیر شغلی و علمی آنان بیان کرد و برای تمامی آنان آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عقیل فرزانه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، با دانشجویان فارغ‌التحصیل و خانواده‌های آنان صحبت کرد. وی نکاتی پیرامون مسائل روز به خصوص انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در دور دوم، تبریک اعیاد گذشته غدیر و قربان و وظایف دانشجویان در راستای ساختن کشور عزیزمان ایران بیان داشت.

یکی از بخش‌های جذاب این مراسم، اجرای زنده موسیقی مقامی شمال خراسان به سرپرستی استاد امید صابری بود. این گروه قطعاتی از موسیقی مقامی را با دو گویش فارسی و کرمانجی برای حاضرین اجرا کردند که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

از دیگر برنامه‌های این جشن می‌توان به اجرای حرکات آکروباتیک و مسابقات جذاب و مفرح ویژه دانشجویان اشاره کرد. همچنین، اجرای گروه چوب‌بازی محلی طرقه به سرپرستی آقای ابراهیم فرودی، یکی از بخش‌های پرطرفدار مراسم بود که با تشویق حاضرین همراه شد.

در پایان مراسم، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با اهدای لوح یادبود و تندیس فارغ‌التحصیلی از دانشجویان تجلیل کردند. حاضرین نیز عکس‌های یادبود خود را با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه گرفتند. این مراسم با پذیرایی از حاضرین به صرف شام به پایان رسید.

دانشگاه صنعتی قوچان، از زحمات و تلاش‌های حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاونت اداری و مالی، دفتر نهاد رهبری، روابط عمومی و سایر حوزه‌های دانشگاه که در برگزاری این مراسم نقش داشتند، تقدیر و تشکر نموده و برای همه دانشجویان فارغ التحصیل خود آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی دارد.