بازدید معاون دانشجویان صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم از خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی قوچان

۲۱ تیر ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۹ کد : ۲۱۵۴ اخبار دانشگاه اخبار دانشجویی و فرهنگی
تعداد بازدید:۱۳۵
بازدید معاون دانشجویان صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم از خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی قوچان

در روز پنجشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۳، دکتر حاج جباری، معاون دانشجویان صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با همراهی معاون دانشجویی و فرهنگی، مدیر دانشجویی و مدیر اداری دانشگاه صنعتی قوچان، از مجموعه خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه بازدید به عمل آوردند. 

در این بازدید، دکتر حاج جباری از امکانات رفاهی مستقر در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه صنعتی قوچان بازدید کرده و با مشکلات و چالش‌های رفاهی دانشجویان آشنا شدند. ایشان در گفتگو با مسئولین دانشگاه، به بررسی دقیق مسائل و نیازهای موجود پرداختند. 

معاون دانشجویان صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های انجام شده در دانشگاه صنعتی قوچان در حوزه های رفاهی دانشجویان، قول مساعد دادند که صندوق رفاه دانشجویی آماده همکاری با دانشگاه صنعتی قوچان جهت رفع مشکلات رفاهی در حوزه خوابگاهی است. ایشان تأکید کردند که تلاش خواهند کرد تا شرایط مناسبی را جهت اسکان دانشجویان در ترم آینده فراهم آورند. 

شایان ذکر است، این بازدید با هدف بهبود شرایط رفاهی دانشجویان و ارتقاء کیفیت زندگی در خوابگاه‌های دانشجویی انجام شد و امید است که با همکاری‌های بیشتر بین صندوق رفاه دانشجویی و دانشگاه صنعتی قوچان، مشکلات موجود به زودی برطرف گردد.