پیام ریاست و مسئول نهاد رهبری دانشگاه در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و محکومیت ترور این شهید مقاومت

۱۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۰ کد : ۲۱۵۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۶
پیام ریاست و مسئول نهاد رهبری دانشگاه در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و محکومیت ترور این شهید مقاومت

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

بار دیگر تفکر یزیدی، زبونی و خواری خود در مبارزه مردانه در میدان جنگ را فریاد زد و نشان داد که جز در سیاهی و تاریکی توان مقابله با روشنگران راه آزادی را ندارد. دشمنان کوردل که از مصاف با صبر و مقاومت و ایثار ملت آزاده فلسطین عاجز و ناتوان گشته‌اند به اینگونه اقدامات رذیلانه و ذلیلانه، خارج از عرف و معیار‌های بین‌المللی و انسانی روی آورده‌اند که بدون هیچ شک حاصلی برای آن‌ها نخواهد داشت. 

شهید والامقام اسماعیل هنینه پس از سال‌های طولانی حضور در عرصه جهاد و مقاومت در راه آرمان‌های والای ملت مظلوم و مقاوم فلسطین به فیض شهادت نایل گردید تا ثابت شود فرزندان این ملت قهرمان با اراده راسخ همچون همیشه سربلند و سلحشور، دست از اهداف و آرمان‌های استکبارستیز و آزادی‌خواهانه خود بر علیه رژیم منحوس و تروریست صهیونیستی برنخواهند داشت. 

جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قوچان این اقدام تروریستی را محکوم نموده و شهادت بزرگ مرد پهنه نبرد با غده سرطانی بشریت را خدمت حضرت ولیعصر و نائب بر حقش رهبر معظم انقلاب و همه آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض نموده و بر از بین بردن صهیونیسم، این جرثومه خباثت و شرارت در جهان تاکید می‌نماید. 

دکتر مجید مهدویان - ریاست دانشگاه صنعتی قوچان

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عقیل فرزانه - مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی قوچان