حضور روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور

۱۳ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۴ کد : ۲۱۵۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۶
حضور روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور

روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۹ کشور حضور یافت. این نشست دو روزه که در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۱ مردادماه به میزبانی مشترک دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه نیشابور برگزار شد، فرصتی ارزشمند برای تبادل تجربیات و ارائه آخرین دستاوردهای علمی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات دانشگاهی فراهم آورد.

در این نشست، سه کارگاه تخصصی با عناوین "کارگاه هوش مصنوعی و ارتباطات"، "کارگاه مدیریت بحران در روابط عمومی دانشگاه" و "کارگاه اخلاق حرفه‌ای در روابط عمومی‌ها" برگزار شد. این کارگاه‌ها با هدف ارتقاء مهارت‌ها و دانش مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی منطقه ۹ کشور طراحی شده بودند و با استقبال گسترده‌ای مواجه شدند.

شایان ذکر است، حضور در این نشست‌ نتایج مثبتی به همراه داشت و باعث شد تا مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی منطقه ۹ کشور بتوانند از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شوند و با آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در حوزه روابط عمومی آشنا شوند. این تعاملات علمی و حرفه‌ای، زمینه‌ساز ارتقاء کیفیت ارتباطات دانشگاهی و بهبود عملکرد روابط عمومی‌ها خواهد بود.