برگزاری نشست صمیمی اعضای هیئت رئیسه با کارکنان دانشگاه صنعتی قوچان

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۲ کد : ۲۱۶۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۸
برگزاری نشست صمیمی اعضای هیئت رئیسه با کارکنان دانشگاه صنعتی قوچان

نشست صمیمی اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قوچان با کارکنان این دانشگاه در پایان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برگزار شد. این نشست با هدف تجدید دیدار کارکنان با اعضای هیئت رئیسه و ایجاد جو صمیمی و همفکری بین پرسنل دانشگاه برای شروع سال تحصیلی جدید برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عقیل فرزانه، مسئول محترم نهاد رهبری دانشگاه، دقایقی را سخنرانی کردند و پیرامون مناسبت‌های جاری و پیش‌رو مطالبی را بیان داشتند. ایشان ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم نمودند. پس از اتمام سخنان ایشان، برای نخستین بار از نسخه اولیه سرود دانشگاه صنعتی قوچان رونمایی شد و کلیپ تصویری سرود دانشگاه برای استحضار همکاران اکران گردید.

در ادامه، دکتر مجید مهدویان، ریاست دانشگاه، گزارش عملکرد فعالیت‌های دانشگاه در یک سال گذشته را ارائه نمودند و از زحمات همکاران محترم در سال تحصیلی گذشته تقدیر و تشکر کردند. ایشان همچنین به اهم اقدامات انجام شده در خصوص رفاهیات کارکنان اشاره نمودند و توصیه‌ها و نکاتی را جهت ارتقاء سطح علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه در سال تحصیلی آینده برای پرسنل مطرح کردند.

در پایان، هر یک از معاونت‌های اداری و مالی، دانشجویی و فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و همچنین مدیریت عمرانی دانشگاه، گزارش عملکرد حوزه‌های زیرمجموعه خود را در سال تحصیلی گذشته ارائه نمودند. شایان ذکر است این نشست با هدف ایجاد همفکری و همدلی بیشتر بین پرسنل دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه برگزار شد و دستاوردهای مهمی در زمینه‌های مختلف دانشگاهی به همراه داشت.