برگزاری نشست خبری هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قوچان و تجلیل جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان قوچان

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۵ کد : ۲۱۷۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۹
برگزاری نشست خبری هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قوچان و تجلیل جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان قوچان

نشست خبری هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قوچان و آیین تجلیل جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان قوچان، دهم شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل سالن اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه با هدف انعکاس اخبار دانشگاه به جامعه و تجلیل از زحمات خبرنگاران برگزار گردید.

مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ادامه، دکتر مجید مهدویان، ریاست دانشگاه، ضمن عرض خیر مقدم به خبرنگاران و اصحاب رسانه و تجلیل از همکاری ایشان در سال تحصیلی گذشته، گزارشی از مهمترین دستاوردهای دانشگاه را برای خبرنگاران بیان داشتند. سپس اعضای هیئت رئیسه دانشگاه به ترتیب گزارش‌هایی از حوزه‌های زیر مجموعه خود در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ جهت اطلاع خبرنگاران ارائه نمودند.

در ادامه جلسه، خبرنگاران و اصحاب رسانه سوالات خود را در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، عمرانی، فرهنگی و دانشجویی مطرح نموده و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه به سوالات خبرنگاران محترم پاسخ دادند.

در پایان جلسه، جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان قوچان که در سال تحصیلی گذشته در انعکاس اخبار دانشگاه همکاری شایسته‌ای با این مجموعه دانشگاهی داشته‌اند، با اهدای هدایا و لوح یادبود توسط هیئت رئیسه دانشگاه مورد تجلیل قرار گرفتند.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان برای همه خبرنگاران و اصحاب رسانه آرزوی موفقیت داشته و امیدوار است با تعامل شایسته اصحاب رسانه با این مجموعه دانشگاهی در سال تحصیلی آینده، شاهد انعکاس شایسته تر اخبار دانشگاه در رسانه‌ها باشیم.