پیام تبریک ریاست دانشگاه صنعتی قوچان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۲ کد : ۲۱۸۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۸
پیام تبریک ریاست دانشگاه صنعتی قوچان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به نام خداوند بخشنده و مهربان

دانشجویان عزیز دانشگاه صنعتی قوچان

سلام علیکم 

با آغاز سال تحصیلی جدید، فرصت دیگری برای رشد و پیشرفت در مسیر علم و دانش فراهم شده است. این مناسبت را به تمامی دانشجویان عزیز، اساتید محترم و کارکنان گرامی دانشگاه صنعتی قوچان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که سال تحصیلی پیش رو، سرشار از موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی برای همگان باشد. 

به ویژه به دانشجویان جدیدالورود خوش‌آمد می‌گویم. ورود شما به دانشگاه صنعتی قوچان، آغاز فصل جدیدی از زندگی علمی و حرفه‌ای شماست. امیدوارم که با تلاش و پشتکار، بتوانید از این فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کنید و در مسیر تحصیل و پژوهش، موفقیت‌های بزرگی کسب کنید. 

دانشگاه صنعتی قوچان با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات موجود، اساتید مجرب و برنامه‌های آموزشی متنوع، محیطی مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای شما فراهم کرده است. از شما دانشجویان عزیز انتظار می‌رود که با انگیزه و علاقه، در فعالیت‌های علمی و پژوهشی شرکت کنید و به ارتقای سطح علمی دانشگاه کمک کنید. 

در پایان، برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی داشته و امیدوارم که سال تحصیلی جدید، برای شما عزیزان سرشار از تجربیات ارزشمند و دستاوردهای علمی باشد و بتوانید به اهداف و آرزوهای خود دست یابید.

با احترام

مجید مهدویان

ریاست دانشگاه صنعتی قوچان