برگزاری مراسم آیین تجلیل از کارکنان دانشگاه صنعتی قوچان

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۴ کد : ۲۱۹۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۴
برگزاری مراسم آیین تجلیل از کارکنان دانشگاه صنعتی قوچان

در روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳، آیین تجلیل از کارکنان دانشگاه صنعتی قوچان، در آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با آغاز هفته وحدت، در محل سالن آمفی‌تئاتر شهید رئیسی دانشگاه و با حضور میهمانان ویژه‌ای از سطح شهرستان، از جمله امام جمعه، معاونت عمرانی فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهرستان، جمعی از هنرمندان برجسته و همچنین اعضای هیئت رئیسه، مدیران و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. پس از آن، دکتر مجید مهدویان، ریاست دانشگاه صنعتی قوچان، ضمن خوش‌آمدگویی به حضار، مناسبت‌های جاری از جمله آغاز سال تحصیلی، هفته وحدت و شروع هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند. سپس امام جمعه محترم شهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین هراتی مطلق، پیرامون جایگاه علم در سیره نبوی و اهمیت علم‌آموزی در دین اسلام و آموزه‌های پیامبر گرامی اسلام، با توجه به قرار داشتن در هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر اکرم، سخنرانی کردند.

در بخش بعدی مراسم، استاد علیرضا سلیمانی، از نوازندگان چیره‌دست دوتار و از اساتید به‌نام موسیقی مقامی، با اجرای موسیقی زنده به مدح و ثنای پیامبر پرداختند و اشعار و ابیاتی پیرامون پیامبر گرامی خواندند و قطعاتی را اجرا کردند. در ادامه دکتر حسین بیکی، معاون اداری، مالی و منابع انسانی دانشگاه، ضمن تبریک روز کارمند به کارکنان حاضر در جلسه، شیوه‌نامه انتخاب کارمندان نمونه دانشگاه را تشریح نموده و اعلام کردند که در این مراسم از سه نفر از کارمندان نمونه دانشگاه در سال 1402 و همچنین ۵ نفر از کارمندان کوشا در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ تجلیل خواهد شد. در ادامه، با حضور مسئولین شهرستان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، از کارکنان نمونه دانشگاه با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد. این مراسم با گرفتن عکس یادگاری و صرف ناهار به پایان رسید.

 

 

اسامی کارمندان نمونه دانشگاه در سال 1402 و کارکنان کوشای دانشگاه در ۶ ماهه اول ۱۴۰۳ به شرح زیر می‌باشد:

1. کارمند نمونه دانشگاه :  آقای روح اله روحانی - کارشناس آموزش

2. کارمند نمونه دانشگاه :  آقای داود سه یک کار - کارشناس دانشجویی

3. کارمند نمونه دانشگاه :  خانم فاطمه ذکاوتی - کارشناس طرح و برنامه

1. کارمند کوشا دانشگاه :  آقای یاسر خدمتگزار  - کارشناس فاوا

2. کارمند کوشا دانشگاه :  آقای پرویز شکوری - متصدی امور نقلیه

3. کارمند کوشا دانشگاه :  آقای حجت شاکری - کارشناس اداری

4. کارمند کوشا دانشگاه :  خانم پریسا جهانگیر ایران - کارشناس واحد ریاست

5. کارمند کوشا دانشگاه :  خانم ملیحه ایمانی - کارشناس دانشجویی