برگزاری جلسه شورای مدیران دانشگاه صنعتی قوچان

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۳ کد : ۲۱۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۵
برگزاری جلسه شورای مدیران دانشگاه صنعتی قوچان

جلسه شورای مدیران دانشگاه صنعتی قوچان روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و مدیران ستادی در محل سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی برگزار شد. این جلسه با هدف هماهنگی برنامه‌های اجرایی دانشگاه در شروع سال تحصیلی جدید در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی، عمرانی و روابط عمومی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، اولویت‌های دانشگاه در سال تحصیلی جدید توسط دکتر مجید مهدویان، ریاست دانشگاه صنعتی قوچان بیان شد و از مدیران دانشگاه درخواست شد تا با همکاری همه‌جانبه با یکدیگر و مجموعه هیئت رئیسه، در راستای اجرای این فعالیت‌ها همکاری لازم را داشته باشند. دکتر مهدویان همچنین افزود از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های آموزشی دانشگاه در سال تحصیلی جدید می‌توان به فرایند ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود و تجهیز آزمایشگاه‌های آموزشی و تحقیقاتی اشاره کرد. در حوزه فرهنگی، کلنگ‌زنی المان شهدای گمنام، برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس و در حوزه دانشجویی، انعقاد قرارداد خوابگاه‌های دانشجویی جدید و قرارداد جدید تغذیه از جمله برنامه‌های مهم می باشند.

دکتر مهدویان در حوزه عمرانی نیز تکمیل ساختمان پژوهشی و مرکز رشد، شروع پروژه عمرانی سردرب دانشگاه، اتمام فاز چهارم پروژه محوطه‌سازی و شروع پروژه مسجد و مجتمع فرهنگی دانشگاه را از برنامه‌های اصلی دانسته و در حوزه روابط عمومی نیز جایابی و نصب تلویزیون شهری خریداری شده برای دانشگاه و انجام تبلیغات محیطی گسترده از دانشگاه در سطح شهرستان و فضای مجازی را از جمله برنامه‌های مهم برشمردند.

در ادامه جلسه، هر یک از مدیران ستادی دانشگاه گزارشی از فعالیت‌های مربوط به حوزه خود ارائه دادند و دغدغه‌ها و مشکلات موجود را جهت هم‌اندیشی و رفع این مسائل بیان کردند. مدیران دانشگاه ضمن تبادل نظر و همفکری با یکدیگر، جهت شروع شایسته ی سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی های لازم را در این جلسه انجام دادند.