برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی قوچان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

۰۲ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۵ کد : ۲۲۰۳ اخبار دانشگاه اخبار دانشجویی و فرهنگی
تعداد بازدید:۸۹
برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی قوچان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، جلسه هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی قوچان در روز یکشنبه اول مهرماه ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی دانشگاه، با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی و به همت مرکز هم‌اندیشی اساتید و با همکاری کانون بسیج اساتید دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه آقای حسین دلاور، از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و از اساتید گروه معارف دانشگاه صنعتی قوچان، به سخنرانی پرداختند. ایشان در سخنان خود به مسائلی همچون علل شروع جنگ تحمیلی بعد از وقوع انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، خیانت بنی صدر در دوران جنگ تحمیلی، علل شکست بعضی از عملیات‌ها به علت نفوذ و جاسوسی دشمن، بررسی فتوحات و عملیات‌های غرورآفرین ۸ سال دفاع مقدس و همچنین بازگویی خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی پرداختند.

آقای دلاور همچنین به تشریح پروژه تجزیه ایران که علت اصلی وقوع جنگ تحمیلی و تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران از سال 1357 تاکنون بوده است، پرداختند. در پایان جلسه نیز پرسش و پاسخ بین اساتید حاضر در جلسه و سخنران محترم انجام گردید که به غنای بیشتر این نشست افزود.

این جلسه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد و دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس در آن مورد بررسی قرار گرفت. شایسته است این هفته مبارک را به تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی قوچان تبریک بگوییم، امیدواریم که همواره در مسیر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موفق و پیروز باشید.