در آستانه هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید برگزار گردید :

دیدار مسئولین دانشگاه صنعتی قوچان به اتفاق دیگر اساتید بسیجی استان خراسان رضوی با آیت الله علم الهدی

۰۲ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۳ کد : ۲۲۰۵ اخبار دانشگاه اخبار دانشجویی و فرهنگی
تعداد بازدید:۸۳
دیدار مسئولین دانشگاه صنعتی قوچان به اتفاق دیگر اساتید بسیجی استان خراسان رضوی با آیت الله علم الهدی

در آستانه هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید، در تاریخ ۲۸ شهریورماه 1403، روسای دانشگاه‌های استان خراسان رضوی، مسئولان شورای مرکزی و روسای کانون‌های بسیج اساتید استان، مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مسئولان بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه‌های استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، آیت الله علم الهدی دیدار داشتند.

در این مراسم، تعدادی از روسای دانشگاه‌های استان، نمایندگان بسیج اساتید و مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه های استان به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل کشور و مباحث دانشگاه‌ها پرداختند. در ادامه، آیت الله علم الهدی به خصوصیات پیامبر خدا (ص) و تشریح مسائل جاری کشور و اهمیت هم‌افزایی و تعامل هرچه بیشتر نهادها و تشکل‌های انقلابی در دانشگاه‌ها پرداخته و خواستار ایفای نقش پررنگ‌تر نیروهای انقلابی در دانشگاه‌ها در خصوص جنگ نرم و حضور پررنگ در عرصه تحولات علمی، فرهنگی و سیاسی شدند.

شاین ذکر است در این جلسه، دکتر مجید مهدویان ریاست دانشگاه صنعتی قوچان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عقیل فرزانه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دکتر علی فرزانه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه حضور داشتند.