در راستای ارتباط دانشگاه با صنعت انجام شد؛

امضاء تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی قوچان و پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

۰۳ مهر ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۳ کد : ۲۲۰۶ اخبار دانشگاه اخبار پژوهشی و فناوری
تعداد بازدید:۱۰۳
امضاء تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی قوچان و پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

دانشگاه صنعتی قوچان و پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم‌نامه طی جلسه مشترکی با حضور ریاست، معاونت آموزشی و پژوهشی و مدیران پژوهشی و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی قوچان با مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد منعقد و امضا گردید.

این تفاهم‌نامه بر همکاری‌های پژوهشی و استفاده از ظرفیت‌های علمی، فنی و تحقیقاتی تأکید دارد. ارتباط نزدیک بین دانشگاه و صنعت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا این همکاری‌ها می‌تواند به حل مشکلات صنعتی کمک کرده و نتایج و دستاوردهای قابل توجهی به همراه داشته باشد. از جمله این دستاوردها می‌توان به بهبود فرآیندهای تولید، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها اشاره کرد. همچنین، این همکاری‌ها می‌تواند به توسعه فناوری‌های نوین و ارتقای سطح علمی و فنی کشور کمک کند.

دانشگاه صنعتی قوچان یکی از اهداف و رسالت‌های اصلی خود را ارتباط با صنایع جهت رفع مشکلات صنعتی و توانمندسازی اساتید، کارکنان و دانشجویان از طریق این ارتباط می‌داند. این دانشگاه با ایجاد بسترهای مناسب برای همکاری‌های علمی و پژوهشی، سعی در ارتقای سطح علمی و فنی کشور و همچنین تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد دارد.