پیام تسلیت هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قوچان در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان و یاران شهیدشان

۰۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۶ کد : ۲۲۱۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۰
پیام تسلیت هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قوچان در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان و یاران شهیدشان

بسم الله قاصم الجبارین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ

فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلً

بار دیگر رژیم بزدل و کودک‌کش صهیونیستی، خون پاک چند تن دیگر از فرماندهان غیور و سربازان جبهه مقاومت را به زمین ریخت و این بار، مجاهد بزرگ و سید شجاع جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، به قافله شهدا پیوست. این حادثه تلخ و غم‌بار، داغی عظیم بر دل امت اسلام گذاشته و یادآور خوی وحشیانه و ستمگرانه رژیم اشغالگر قدس است که همواره در تلاش بوده تا با ایجاد ترس و وحشت، ملت‌های مسلمان و مقاوم را به زانو درآورد.

هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قوچان، این مصیبت بزرگ را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و بالاخص اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تسلیت عرض می نمایید. با آنکه بغض در گلویمان مجال فریاد را گرفته است و اشک از چشمه‌ی چشمانمان فوران می‌کند، ندا به خونخواهی تمامی دلاور مردان عرصه‌ی عزت و شرف و غیرت بلند می‌کنیم و از ژرفای جان و سویدای دل نام بلندشان را فریاد می‌زنیم و با آن اسطوره‌های شرف و مردانگی‌ در این روزگار فریب و نیرنگ پیمان خون می‌بندیم که هرگز دست از آرمان گران‌سنگشان برنداریم و تا پای جان از آیین متعالی دفاع کنیم.

در پایان، دانشگاه صنعتی قوچان ضمن محکوم‌کردن ترور ناجوانمردانه‌ی دبیرکل حزب‌الله لبنان و مجاهد نستوه شهید سیدحسن نصرالله از تمام مجامع جهانی و آزادگان جهان می‌خواهد تا این اقدامات رژیم منحوس صهیونی را محکوم کنند و از دولت‌های اسلامی تقاضا دارد تا دست از ملاحظه‌کاری و مصلحت‌اندیشی بردارند و با ملت‌های خود همراه شوند و رژیم اسرائیل را در انزوای کامل قرار دهند. همچنین از مقامات عالی کشوری و لشکری ایران می‌خواهد به خونخواهی این شهید عزیز و تمامی شهدای عرصه‌ی مقاومت و جهاد از هیچ‌گونه اقدامی دریغ نورزند.

با احترام،

اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قوچان

۸ مهر ۱۴۰۳